Monday, December 3, 2007

Έξι Δισεκατομμύρια Τρόποι Ζωής στα Γιαννιτσά

Ναι, όλα είναι κανονισμένα και μπορώ πια να το ανακοινώσω.

Η πρώτη παρουσίαση του "Έξι Δισεκατομμύρια Τρόποι Ζωής" θα γίνει την Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου στις 8:00 μ.μ. στο βιβλιοπωλείο ΠΑΙΔΕΥΣΙΣ στα Γιαννιτσά (Ελ.Βενιζέλου 78) με την υποστήριξη των Εκδόσεων ΤΡΙΤΩΝ.

Για το βιβλίο θα μιλήσει ένας συγγραφέας που εκτιμώ πολύ, ο Παναγιώτης Χατζημωυσιάδης, (μπλογκάρει στις ΙΧΝΗΛΑΣΙΕΣ), αποσπάσματα θα διαβάσει η Χέντβιγκ-Μαρία Καρακούδα και η αγωνία μου είναι ότι στο τέλος θα χρειαστεί να απαντήσω σε ερωτήσεις. Προετοιμάζομαι διαβάζοντας διάφορα γιατί είναι η πρώτη μου φορά και θέλω να κάνω καλή εντύπωση...

8 comments:

Ο Καλος Λυκος said...

καλή τύχη λοιπόν...

The Motorcycle boy said...

Σιδεροκέφαλος μάγκα μου!Στις ερωτήσεις κοίτα να απαντήσεις με στυλ απαξιωτικά φιλικό ("είστε σκουλήκια όλοι σας, ανάξιοι να διαβάσετε ακόμα και τους καταλόγους με τα ψώνια που γράφω για το σουπερμάρκετ -αλλά θα καταδεχτώ να αγοράσετε το βιβλίο μου, επειδή σας λυπάμαι").

Τα Γιαννιτσά δεν είναι αυτά που πέφτουν έξω από τη Θεσσαλονίκη;

Balidor said...

Καλή τύχη...
πάντα τέτοια ...

:)

nanti said...

τρακ... εσύ... δεν το πιστεύω...
Καλή τύχη
Πέρνα κι από τα μέρη μας

Vlaxos (Σιάτρας Σπύρος) said...

Σκατόπαιδαααααααααααα!!!....

Αν δεν το έχει πιεί όλο το τσίπουρο μόνος του,
πες του να σου βάλει ένα ποτηράκι απο μένα!....

Όλα καλά θα πάνε και θα γουστάρεις φίλε...

Πάντα τέτοια....

(Ρε κιορατάδες, έτσι μου έρχεται να σας την κάνω και να ανέβω επάνω και να γίνει κόλαση, αλλά την άλλη μερα δίνω....κατατακτήριες!!!....)

Παναγιώτης Χατζημωυσιάδης said...

Εγώ δεν ξέρω τίποτα. Εισηγητής; Μπααα! Τώρα το μαθαίνω.

(Δεν το εννοώ, ρε Πάνο. Αλλά αν είναι να μας κουβαληθεί ο Vlaxos είμαι έτοιμος να πω τα μεγαλύτερα ψεματα. Να. Ακόμη και ότι μου άρεσε το βιβλίο).

Anonymous said...

Ο επίδοξος (αν όλα πάνε καλά με τις άδειες) σωφέρ του συγγραφέα και της συζύγου του ελπίζει να μπορέσει να εκπληρώσει στο ακέραιο το καθήκον του (γι αυτό και έχει ήδη εφοδιαστεί με το απαραίτητο κόσκινο για το νερό...)

PiKei said...

@ Λύκο + Balidor:
Thanx... και στα δικά μας...

@μοτοσακό:
Ναι, έξω από την Θεσσαλονίκη. Με την συμπεριφορά που προτείνεις θα φάμε όλοι ξύλο (και δεν θα είσαι εκεί να το μοιραστούμε τουλάχιστον).

@ nanti:
Καμάρι μου εμφανίστηκες; Σύντομα και στα μέρη σας...

@ vlaxos:
Που να 'ρχεσαι τώρα... άσε, θα σε κρατήσω "κάβα" για την επόμενη παρουσίαση

@ px:
Εντάξει; Λες να τον αποθάρρυνα τον Βλάχο αρκετά;

@ mman:
Για κοίτα τι θα κάνεις κι άσε τις ανακοινώσεις...