Καλώς τους κι ας αργήσανε! Όταν θολώνουν τα νερά ό,τι μαλακία και να πεις κάποιον θα τσιμπήσεις, έτσι; Μόνο που η ευθύνη ενός αμεσοδημοκράτη δεν είναι (μόνο) να γράφει ωραία μανιφέστα, αλλά και να ελέγχει κάθε μέρα και στιγμή τι δηλητήριο πάνε να του σερβίρουν. Να έχει την εγρήγορση που πρέπει και με αυτήν να ορίζει την ζωή του.
Σήμερα λοιπόν ανέβηκε αυτό εδώ σε αυτό εδώ. Και φυσικά έχω θέμα και μάλιστα μεγάλο...
Ας αρχίσουμε από τον πρόλογο.
Μια απροσδόκητη Δύναμη στον Δήμο της Αθήνας έρχεται να ταράξει τα νερά των... ήδη παγιωμένων υποψηφίων της εκλογικής περιφέρειας Α' Αθήνας. Μια νεωτερική και ρεαλιστική πρόταση απολύτως Ανεξάρτητων Πολιτών, χωρίς κομματικά βαρίδια και παρελθόν που γίνονται απλώς η αρχή... Όχι ως αντιπρόσωποι, εκπρόσωποι, πρόεδροι, αρχηγοί, γενικοί γραμματείς ή οτιδήποτε άλλο σχετικό. Όχι δηλαδή μέσα από θεσμικούς ρόλους που συνεπιφέρουν διάφορες εξουσίες. Ως πολίτες που μέσα από τα προτάγματά τους μας δείχνουν το δρόμο.
Ωραίο μαρκετίστικα, δεν λέω... Μόνο που,
α) Δεν ξέρω ποιοι είναι οι παγιωμένοι υποψήφιοι. Ως τώρα μόνο ο Καμίνης έχει δηλώσει (με διάγγελμα) ότι θα κατέβει, και ο Κασιδιάρης (με αλλεπάλληλες δηλώσεις και ανακοινώσεις). Και για ποιο λόγο μπαίνει στην ίδια πρόταση η εκλογική περιφέρεια της Α' Αθήνας; Αν και ταυτίζεται με τον Δήμο, η Πρώτη Αθηνών εκλέγει βουλευτές. Και φυσικά για κάθε Κόμμα οι έννοιες ταυτίζονται γιατί μετράει τις δυνάμεις του. Για ένα αμεσοδημοκρατικό σχηματισμό όμως τι νόημα έχει η αναφορά;
Θα μπορούσε να υποθέσει κανείς ότι η φράση λέγεται διαχρονικά. Ότι δηλαδή παραδοσιακά τα Κόμματα κατεβάζουν προβεβλημένους υποψηφίους για τον Δήμο. Δεν ισχύει ιστορικά. Ο Μπέης έβγαινε δήμαρχος στην Αθήνα επί σειρά τετραετιών χωρίς να είναι πρωτοκλασσάτο στέλεχος του ΠΑΣΟΚ. Ο Καμίνης ήρθε από το γραφείο του Συνηγόρου του Πολίτη. Τα Κόμματα παίζουν με το εκλογικό σύστημα των δημοτικών (διπλή εκλογή και πρόσωπο που πρέπει να πλειο-ψοφήσει) μια πολιτική ρουλέτα. Πότε ρώσικη, πότε με φρένα κάτω από το τραπέζι, αλλά πάντως την ρουλέτα που θα τα βγάλει μετά να μπορούν να λένε ό,τι τα βολεύει.
β) Τι πάει να πει, "Μια νεωτερική και ρεαλιστική πρόταση απολύτως Ανεξάρτητων Πολιτών, χωρίς κομματικά βαρίδια και παρελθόν που γίνονται απλώς η αρχή..."; Ή τίποτα αλλά "είναι ωραία φράση, να την βάλουμε", ή κάτι που μυρίζει πουθενάδες. Απολύτως Ανεξάρτητοι Πολίτες, χωρίς κομματικά βαρίδια και παρελθόν, στην Κατοχή ήταν μόνο οι μαυραγορίτες γιατί οι άλλοι ήταν στο ΕΑΜ. Στην Χούντα ήταν αυτοί που χτίζανε πολυκατοικίες, οι άλλοι ήταν στο φοιτητικό κίνημα και στο ΕΑΤ-ΕΣΑ. Στην εποχή Σημίτη ήταν οι "τεχνοκράτες" εξ Αμερικής, και στη σημερινή οι "νοικοκυραίοι" Χρυσαυγίτες.
γ)Τα παρακάτω "όχι" δεν τα σχολιάζω γιατί οδηγούν στην τελευταία φράση. "Ως πολίτες που μέσα από τα προτάγματά τους μας δείχνουν τον δρόμο". Σε ποιούς δείχνουν τον δρόμο τα προτάγματα των πολιτών; Ποιοί είναι οι "μας"; Αυτοί που έχουν μη θεσμικούς ρόλους που δεν συνεπιφέρουν εξουσίες; Ή αυτοί που έχουν μη θεσμικούς ρόλους που τελικά συνεπιφέρουν εξουσίες;
Και γιατί βρωμάει από μακριά ανάθεση και πάλι από κάποιους σε κάποιους αυτή η φράση;
Πάμε παρακάτω:
Πώς γνωρίστηκαν; Ως συναγωνιστές απο την Πλατεία Συντάγματος. Τετριμμένο ε; Είναι... Αφού είδαν επί δύο χρόνια την Πλατεία, τα αιτήματα και τα γεγονότα της, άλλοτε να διαστρεβλώνονται και να δυσφημίζονται με τον πιο χυδαίο τρόπο, άλλοτε να γίνονται αντικείμενο καπηλείας από άτομα μόνο και μόνο για να βγουν εκείνοι και μόνο εκείνοι μπροστά, και άλλοτε να υιοθετούνται από κόμματα με τη μορφή των υποσχέσεων, αφού είδαν τα ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ προτάγματα της Πλατείας Συντάγματος (ενότητα Ελλήνων πολιτών χωρίς κομματικούς διαχωρισμούς, κατάργηση Μνημονίου, άμεση δημοκρατία, κοινωνική και αλληλέγγυα οικονομία) να πηγαίνουν κυριολεκτικά στο βρόντο και τον ελληνικό λαό να διχάζεται εκ νέου με τον χειρότερο τρόπο, αφού η κατάσταση έχει σήμερα φτάσει πολιτικά και κοινωνικά πέραν του απροχώρητου λόγω του επίμονου πρωταγωνιστικού ρόλου της οικονομίας της αγοράς, τώρα, στην ύστατη ώρα μηδέν, ως ΚΙΝΗΜΑΤΙΕΣ τολμούν!
"Πώς γνωρίστηκαν", ποιοι; Οι αδιευκρίνιστοι "μας" του προλόγου; Που δεν ξέρουμε τι ρόλο παίζουν σε σχέση με τους πολίτες;
"Ως συναγωνιστές ΑΠΟ την Πλατεία Συντάγματος". Τέλειο, όχι "στην" αλλά "από"... Λοιπόν, Οι δικοί μου συναγωνιστές και συναγωνίστριες στην Πλατεία Συντάγματος, είναι ακόμα συναγωνιστές και συναγωνίστριές μου στο ΕΜΠΡΟΣ, στους αυτοδιαχειριζόμενους χώρους και στις καταλήψεις, στην ΑΔΥΕ, στην Αντιπληροφόρηση και στην αλληλεγγύη του Δρόμου. Δεν είναι "από", δεν πήραν σύνταξη επειδή έκλεισε τον κύκλο της η πλατεία ούτε και χώθηκαν σε κανένα πολιτικάντικο μαγαζάκι. Είναι παρούσες και παρόντες και όταν μπινελικώνουν κάθε φορά που βλέπουν "την Πλατεία, τα αιτήματα και τα γεγονότα της, άλλοτε να διαστρεβλώνονται και να δυσφημίζονται με τον πιο χυδαίο τρόπο, άλλοτε να γίνονται αντικείμενο καπηλείας από άτομα μόνο και μόνο για να βγουν εκείνοι και μόνο εκείνοι μπροστά, και άλλοτε να υιοθετούνται από κόμματα με τη μορφή των υποσχέσεων" συνεχίζουν να την παλεύουν αλλιώς, αυτοοργανωμένα, καθημερινά και τίμια, χωρίς τις σφραγίδες και τα αγωνιστόσημα της Πλατείας. Με την καθημερινή τους ζωή και πρακτική.
Ψόφα στα γέλια τώρα με "τα ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ προτάγματα της Πλατείας Συντάγματος" που είναι "ενότητα Ελλήνων πολιτών χωρίς κομματικούς διαχωρισμούς, κατάργηση Μνημονίου, άμεση δημοκρατία, κοινωνική και αλληλέγγυα οικονομία". Πάω να πετάω τάπες σε βαρέλια του Jack Daniels αν η Πλατεία είχε μιλήσει σε ΕΝΑ (έστω) ψήφισμα για Έλληνες Πολίτες. Ενότητα ανθρώπων πάλευε ή Πλατεία, ανεξαρτήτως φύλου, θρησκείας, φυλής, έθνους, σεξουαλικής προτίμησης και ποδοσφαιρικής οπαδικής ταυτότητας. Άσε που δεν κατάφερε ούτε την ανοχή και έγινε πουτάνα... Πάντως, τις Ελληνικές ταυτότητες άλλοι τις ζητάγανε, αυτοί που τις ζητάνε και τώρα.
Κλείνοντας την παράγραφο, οι "ΚΙΝΗΜΑΤΙΕΣ" είναι ιστορικά οι Στρατιωτικοί που κάνανε Χούντες. Οι άλλοι αυτοπροσδιοριζόμαστε ως "Κινηματικές" ή "Κινηματικοί"...
Ω ρε μαλάκα, τώρα φτάνουμε στο Α!
Α. Ποια η αναγκαιότητα της Ανεξάρτητης Δημοτικής Κίνησης
Συμπολίτισσες, συμπολίτες, οι δημοτικές εκλογές πραγματοποιούνται σε μια περίοδο γενικευμένης επίθεσης από την τρόικα και τις πολιτικές δυνάμεις που την υπηρετούν, που οδηγεί την κοινωνία στη γενοκτονία και τη χώρα σε πλήρη διάλυση. Η κατάσταση αυτή αποτυπώνεται στο χώρο της Αθήνας με ιδιαίτερα έντονα χαρακτηριστικά:
-Οικονομικός μαρασμός, λουκέτα στα μαγαζιά, κλείσιμο επιχειρήσεων, ανεργία.
-Κοινωνικές επιπτώσεις: Αύξηση εγκληματικότητας, λαθρομετανάστευση, αλλοίωση πληθυσμιακής σύνθεσης, αποσύνθεση κοινωνικού ιστού, πνευματικός μαρασμός, ηθική απαξίωση των πάντων.
- Βαθμιαία συρρίκνωση στην παρεχόμενη από το κράτος περίθαλψη, πρόνοια κι εκπαίδευση με μετατροπή τους από κοινωνικά σε εμπορεύσιμα αγαθά.
-Περιθωριοποίηση μεγάλων τμημάτων της τοπικής κοινωνίας με αποτέλεσμα την αύξηση του αριθμού των αστέγων, των απελπισμένων, των αυτοχειριών. Η δραματική επιδείνωση των συνθηκών ζωής των πολιτών σε συνθήκες κάτω από τα όρια της φτώχιας επαυξάνεται υπό την απειλή των κατασχέσεων στην ιδιοκτησία.
-Εξ αιτίας της κοινωνικής υποβάθμισης και της λαθρομετανάστευσης οι αξίες γης των ιδιοκτησιών έχουν οδηγηθεί, βάσει σχεδίου δοκιμασμένου διεθνώς, σε ελεύθερη πτώση. Άνευ ουσιαστικών προϋποθέσεων έχουν εγκαταλειφθεί οι όποιες αναπλάσεις προς όφελος των κατοίκων ενώ ολόκληρες περιοχές έχουν παραδοθεί σε κερδοσκοπικά οικονομικά συμφέροντα.
-Η γραφειοκρατία κι η κομματοκρατία ως εκδηλώσεις του κρατούντος διεφθαρμένου πολιτικού συστήματος εξουσίας δυσχεραίνουν τη ζωή και τη δραστηριότητα των κατοίκων κι εμποδίζουν κάθε είδους εξυπηρέτηση των.
Όλα τα ανωτέρω συνθέτουν μια μαρτυρική για τον πληθυσμό καθημερινότητα που με τον χρόνο επιδεινώνεται. Σε όλο και μεγαλύτερα τμήματα της τοπικής κοινωνίας γίνεται πιο ισχυρή η βεβαιότητα ότι το κομματικό σύστημα που έχει την κύρια ευθύνη για τη δημιουργία αυτής της κατάστασης δεν έχει τη δυνατότητα ούτε και τη θέληση να την αντιμετωπίσει. Το κομματικό σύστημα έχει καθιερώσει πολιτική αυθαίρετη κι ανεξέλεγκτη που αποβλέπει στην εξυπηρέτηση των δικών του συμφερόντων και κυρίως στην αναπαραγωγή και διατήρηση της εξουσίας και ουδόλως το απασχολούν τα προβλήματα κι οι ανάγκες της κοινωνίας.
Την ίδια συμπεριφορά και πολιτική διαχείρισης των δημοτικών θεμάτων είχαν και έχουν οι κατά περιόδους κομματικοί συνδυασμοί. Παρόμοια διαχείριση της δημοτικής εξουσίας είχαν και έχουν επίσης και οι κατά καιρούς αρχηγοκεντρικοί δήθεν ανεξάρτητοι από τα κόμματα δημοτικοί συνδυασμοί. Ζητούν τη ψήφο του λαού της Αθήνας με ψεύτικα λόγια ενώ αποτελούν πολιτικές και ιδεολογικές προεκτάσεις του ίδιου κομματικού συστήματος που οδήγησε τη χώρα σε χρεοκοπία.
Είναι προφανής για μας η ανάγκη να υπάρξει άμεση είσοδος της ίδιας της κοινωνίας στην πολιτική. Για λόγους πλέον αυτοπροστασίας επιβάλλεται η δημιουργία ανεξάρτητης από κόμματα δημοτικής κίνησης. Οι ενεργές δυνάμεις της κοινωνίας με άμεση δημοκρατία και πνεύμα κοινοτισμού οφείλουν να οδηγήσουν το λαό της Αθήνας στην κατάκτηση της δημοτικής αρχής, για μια ικανή και χρηστή διαχείριση από τους ίδιους τους πολίτες.
Άμεση Δημοκρατία σημαίνει έλεγχος της εξουσίας ανά πάσα στιγμή με θεσμούς ανακλητότητας, δημοψηφισμάτων, διαφάνειας, κληρωτής εκπροσώπησης σε όργανα μεταξύ ικανών, κ.α. Θεσμοί που εμείς οι ίδιοι οφείλουμε να εισάγουμε στον Δήμο. Καλούμε επομένως τους ενεργούς πολίτες, που αποδέχονται ότι η αυτοδιοίκηση της πόλης τους είναι δικό τους καθήκον και δικαίωμα, να πάρουν τις ζωές τους στα δικά τους χέρια και να πλαισιώσουν την ΑμεσοΔημοκρατική μας πρωτοβουλία.
Πάμε στα προβληματικά. Δυο φορές η λαθρομετανάστευση που την μία οδηγεί στην αλλοίωση της πληθυσμιακής σύνθεσης και την άλλη στην ελεύθερη πτώση της αξίας των ιδιοκτησιών. Πετάμε μέσα μια γραφειοκρατία και την κομματοκρατία ως συνιστώσες της διαφθοράς και πασπαλίζουμε με αρχηγοκεντρισμό και το μείγμα της α(λ)ήθειας είναι έτοιμο.
Και φτάνουμε στον ορισμό της Άμεσης Δημοκρατίας που ταυτίζεται ξαφνικά με τον έλεγχο και όχι με την άσκηση της εξουσίας!
Γαμάτο... Ανάθεση + Έλεγχος = Άμεση Δημοκρατία.
Απλό, όχι μαλακίες... Πήρες την ζωή σου στα χέρια σου, έτσι!
Αναλυτικά:
Θεσμοί ΑΝΑΚΛΗΤΟΤΗΤΑΣ, ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΩΝ, ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ και κληρωτής εκπροσώπησης σε όργανα ΜΕΤΑΞΥ ΙΚΑΝΩΝ (τα κεφαλαία μαρκάρουν τα προβληματικά).
Με ποιες διαδικασίες;
Δεν έχουμε και σήμερα Ανακλητότητα μέσα από προτάσεις μομφής που δεν μπορούν ποτέ να ενεργοποιηθούν;
Δημοψηφίσματα για όλα τα θέματα; Και για αυτά που ανήκουν στα ανθρώπινα δικαιώματα; Αν οι ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ της Αθήνας γουστάρουν να καίνε ζωντανούς τους "σκούροι" ή να εξορίζουν τους "πούστηδοι" το κάνουν με αίτημα δημοψηφίσματος κι άμα περάσει, πέρασε; Κι άμα αποφασίσουν "να καίνε τις μάγισσες, να δέρνουν τις πουτάνες" και πάλι ωραίοι είναι;
Όταν λέμε Διαφάνεια εννοούμε αυτόματα σύστημα με Ανάθεση έτσι; Εργολαβία...
Το Μεταξύ Ικανών όμως είναι όλα τα (κ)λεφτά. Ποιος ορίζει τους Ικανούς που βάζουμε στην κληρωτίδα; Οι ίδιοι "μας", όπως και παραπάνω;
Το κάλεσμα επίσης σκίζει. Εγώ που είμαι ενεργός πολίτης και αποδέχομαι πως είναι δικαίωμα και καθήκον η αυτοδιοίκηση της πόλης μου, τσακώνω την ζωή μου στα χέρια μου και μετά πάω να ΠΛΑΙΣΙΩΣΩ(!) μια ΑμεσοΔημοκρατική πρωτοβουλία. Πλάκα μου κάνεις, μάστορα!
Αφού την πήρα την ζωή μου στα χέρια μου γιατί να μην συμμετέχω, να ενταχθώ, να συνδιαμορφώσω στην χειρότερη; Μήπως γιατί εσείς οι ήδη γνωστοί ΑΠΟ την Πλατεία μού το έχετε διαμορφώσει ήδη;
Φτάσαμε και στο Β!
Β. Αρχές και αξίες της Ανεξάρτητης Δημοτικής Κίνησης
Οι αρχές και οι αξίες, στις οποίες θα στηρίζεται η δράση μας είναι:
Β.1. Κοινωνικές αξίες
- Η κοινωνική δικαιοσύνη
- Η αντίσταση στη βία που υφίσταται η κοινωνία
- Η άμεση και συμμετοχική δημοκρατία με πνεύμα κοινοτισμού
- Ο σεβασμός στην διαφορετικότητα
- Η προστασία της ιστορικής κληρονομιάς και των φυσικών πόρων
- Η υπεράσπιση των δημοσίων αγαθών
- Η αειφορία, προϋπόθεση για την αρμονία και την ισορροπία με τη Μάνα Γη
- Η ποιότητα ζωής
- Η ατομική και κοινωνική ευθύνη
- Η ισονομία
- Η εθελοντική προσφορά
Β.2. Οργανωτικές αρχές
Βασικές αρχές για την οργάνωση και λειτουργία της κίνησής μας είναι:
α) Η συναίνεση
Επιδίωξή μας είναι οι αποφάσεις να λαμβάνονται με συναίνεση. Και αυτό, γιατί πιστεύουμε ότι όταν εκφράζονται διαφορετικές απόψεις δεν είναι απαραίτητα η μία σωστή και οι υπόλοιπες λανθασμένες αλλά ότι όλες διαθέτουν στοιχεία από την αλήθεια. Η υποταγή της μειοψηφίας στην πλειοψηφία - με την υπερίσχυση μίας άποψης - προκαλεί συγκρούσεις ή διάσπαση ενώ η δημιουργική σύνθεση όλων των απόψεων συμβάλλει στην εξέλιξή τους. Οι συναινετικές αποφάσεις, καθώς είναι αποδεκτές από όλους και όλες, ενισχύουν την εσωτερική δημοκρατία και την ενότητα της κίνησης.
β) Οι Αμεσοδημοκρατικές διαδικασίες
Ο τρόπος που παίρνουμε αποφάσεις και λειτουργούμε στηρίζονται στις αρχές της άμεσης δημοκρατίας. Οι θέσεις και οι πολιτικές μας συνδιαμορφώνονται από τα μέλη, με συνεχή και ανοιχτό διάλογο.
γ) Η Εναλλαγή
Όσοι και όσες κατέχουν θέσεις σε θεσμικά όργανα του δήμου εναλλάσσονται στη διάρκεια της θητείας τους ενώ επιδιώκεται όλοι και όλες να συμμετέχουν σε θέσεις που συνεπάγονται ευθύνες.
δ) Η Ανακλητότητα
Τα μέλη των οργάνων είναι ανακλητά ενώ οι εκπρόσωποι ανακαλούνται από τους εκπροσωπούμενους με συγκεκριμένες διαδικασίες.
ε) Ο σεβασμός της διαφορετικότητας
Η διαφορετικότητα είναι η κινητήρια δύναμη της ζωής στον πλανήτη. Είναι επιδίωξή μας να αποτελεί τη βάση της δυναμικής της κίνησης μας και πρέπει να αντανακλάται σε όλες τις διαδικασίες του. Η οργανωτική δομή και οι εκπροσωπήσεις πρέπει να ανταποκρίνονται στη διαφορετικότητα της κοινωνίας στην οποία απευθύνονται και να διασφαλίζουν το σεβασμό και την απρόσκοπτη έκφραση κάθε ιδιαίτερης θέσης και άποψης.
ζ) Η αποκέντρωση
Οι διαδικασίες διαλόγου και λήψης αποφάσεων για ζητήματα που αφορούν μια τοπική ή κοινωνική ομάδα γίνονται από τα μέλη του φορέα, που ανήκουν στη συγκεκριμένη ομάδα ή από τα εξουσιοδοτημένα από αυτούς όργανα.
Γαμάτο, αλλά ευχολόγιο και κακό Clopy-Paste των ψηφισμάτων της Πλατείας. Αφού δεν έχει οριστεί το Σώμα (ή μάλλον έχει οριστεί υπόγεια με την εξαίρεση των κατοίκων που δεν είναι Δημότες ή Έλληνες Πολίτες) και επίσης δεν έχει οριστεί η διαδικασία εκτέλεσης (ή μάλλον έχει οριστεί και συνάγεται ότι λειτουργεί με ανάθεση) η Άμεση Δημοκρατία σας είναι μια φενάκη.
Πάμε και στο Γ που ευτυχώς είναι ευκολάκι!
Γ. Λειτουργία & Όργανα της Ανεξάρτητης Δημοτικής Κίνησης
Ο προτεινόμενος τρόπος για τη λειτουργία της κίνησης αποτελεί απεικόνιση του οράματος μας για την αυτοδιοικητική λειτουργία στο Δήμο της Αθήνας.
Γ.1. ΣΥΝΟΙΚΙΑΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ
Η συνοικιακή συνέλευση είναι το κυρίαρχο όργανο της βάσης. Αντικείμενό της είναι τα προβλήματα της ίδιας της συνοικίας και η αυτοδιαχείριση της. Λειτουργεί κατά συνοικία κι αποφασίζει με πλειοψηφία 2/3. Ορίζει ανακλητούς εκπροσώπους, οι οποίοι αποτελούν το συνοικιακό της συμβούλιο.
Γ.2. ΣΥΝΟΙΚΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Τα μέλη του συνοικιακού συμβουλίου (συνοικιακοί σύμβουλοι) επιλύουν θέματα που αφορούν τη συνοικία και εκπροσωπούν τη συνοικιακή συνέλευση στο κοινοτικό συμβούλιο, της δημοτικής κοινότητας στην οποία ανήκουν.
Γ.3. ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Το κοινοτικό συμβούλιο συγκροτείται από το σύνολο των μελών των συνοικιακών συμβουλίων της κοινότητας κι επιλύει ζητήματα που αφορούν την κοινότητα.
Γ.4. ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ
Κοινοτική συνέλευση είναι η συνέλευση όλων των μελών της κίνησης στη συγκεκριμένη δημοτική κοινότητα κι αποφασίζει για θέματα κοινοτικής και ευρύτερης δημοτικής πολιτικής με πλειοψηφία 2/3. Οι αποφάσεις της προωθούνται για εφαρμογή στο αντίστοιχο κοινοτικό συμβούλιο.
Γ.5. ΠΑΝΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ
Συγκαλείται από το Κεντρικό Συμβούλιο όταν χρειάζεται να παρθούν πανδημοτικές αποφάσεις και εν όψει δημοτικών εκλογών. Συμμετέχουν όλα τα μέλη της κίνησης, όλων των συνοικιών, από όλες τις δημοτικές κοινότητες. Συνεδριάζει κι αποφασίζει με πλειοψηφία 2/3. Η πανδημοτική συνέλευση εκλέγει τον υποψήφιο δήμαρχο με πλειοψηφία επίσης 2/3. Εκλέγει παρομοίως τους υποψηφίους δημοτικούς συμβούλους με πλειοψηφία 50% +1 ψήφο και ορίζει τους ανακλητούς εκπροσώπους της στο κεντρικό συμβούλιο.
Γ.6. ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Το Κεντρικό Συμβούλιο αποτελείται από τους ανακλητούς εκπροσώπους της πανδημοτικής συνέλευσης. Αποφασίζει για θέματα δημοτικής πολιτικής με πλειοψηφία 2/3 με άμεση κι ηλεκτρονική ψηφοφορία. Το Κεντρικό συμβούλιο συγκαλεί την πανδημοτική συνέλευση της κίνησης και διεκπεραιώνει τη δημοτική πολιτική που ορίζεται από αυτήν. οργανόγραμμα λειτουργίας κίνησης
Μην μας δίνετε τόση αυτοδιαχείριση, παιδιά! Είχαμε περισσότερη το 1981 με τα Συνοικιακά Συμβούλια του Αντρέα... Απλώς ψάχνετε μαλάκες, έτσι;
Όλο το προτεινόμενο σχέδιο οργάνωσης είναι πυραμίδα. Δηλαδή ο ορισμός της Αντιπροσωπευτικής Δημοκρατίας. Κάνουμε "Πανδημοτική Συνέλευση με σύγκληση του Κεντρικού Συμβουλίου και εν όψει Δημοτικών Εκλογών". Εδώ, το σκίσατε! Και η πλειοψηφία 2/3 λέγεται συναίνεση... Τυφλώθηκα! Η απεικόνιση του οράματός σας δείχνει πολλά για το όραμα το ίδιο...
Άιντε και το Δ που έχει τα πιο ανατριχιαστικά. Το σπάω κομμάτι-κομμάτι...
Δ. Κοινωνία και Πολιτισμός
Δ.1. ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Βασικές προτεραιότητες:
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ / ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ
Η καθημερινότητα συνδέεται άρρηκτα με την κοινωνικότητα. Το δικαίωμα σε μια ποιοτική καθημερινότητα είναι εξόχως πολιτικό. Μέσα από το πρόταγμα της επιβίωσης «κάθε μέρα», τα πολιτιστικά χαρακτηριστικά της καθημερινότητας διαχέονται προς τα πίσω, στο χωροχρόνο, έως τις πολιτισμικές μας ρίζες. Την εποχή των Μνημονίων, της κατάλυσης του δημοκρατικού πολιτεύματος και της πλήρους απαξίωσης των πάντων (αξιών κι υλικοτήτων), η καθημερινότητα των πολιτών στο αστικό περιβάλλον της Αθήνας έχει μετατραπεί σε εφιάλτη. Η εξυπηρέτηση του πολίτη μόνο ως κακόγουστο αστείο μπορεί να ακουστεί.
Στις μέρες μας δεν είναι καν προφανή ούτε τα αυτονόητα. Για το λόγο αυτό η ανεξάρτητη δημοτική μας κίνηση απευθύνει έκκληση προς όλες τις κατευθύνσεις να υπερβούμε τις αντιλειτουργικές μας κάθε είδους αυτοπεριχαρακώσεις και να συστρατευθούμε όλοι για την επίλυση των προβλημάτων. Τα προβλήματα της Αθήνας είναι τεράστια και πολύπλοκα. Διαθέτοντας τη γνώση και την ευαισθησία με πνεύμα κοινής λογικής και αγαθών προθέσεων μπορούμε να τα αντιμετωπίσουμε. Ο ορθολογισμός και η κοινωνική συνείδηση είναι οι δυο άξονες της προσπάθειάς μας. Με πίστη στο δίπτυχο αυτό θα εργαστούμε να στηθούν νέες δομές κι οι υπάρχουσες να γίνουν λειτουργικότερες ώστε να διευκολυνθεί η καθημερινότητα του πολίτη με αναβαθμισμένη παροχή υπηρεσιών εξυπηρέτησης (ηλεκτρονικών και συμβατικών).
Γνωρίζοντας σε βάθος την παθογένεια του συστήματος δηλώνουμε εξ αρχής ότι φαινόμενα αυθαιρεσίας και αναποτελεσματικότητας της διοίκησης θα πατάσσονται άμεσα. Για τον εντοπισμό δυσλειτουργιών και παθογένειας θα υιοθετηθούν δομές αδιαμεσολάβητης ηλεκτρονικής σύνδεσης των πολιτών με την κεντρική διοίκηση. Η διασύνδεση αυτή θα είναι αυτόματα ορατή από την κοινωνία ώστε οι πολίτες να έχουν τη πλήρη εικόνα των προβλημάτων και να μπορούν να παρέμβουν προς πάσα κατεύθυνση.
Ό,τι κατάλαβες, κατάλαβα. Στην πρώτη παράγραφο τι είναι το πρόταγμα της επιβίωσης "κάθε μέρα" και πώς πάει προς τα πίσω σε κείνες τις πολιτισμικές μας ρίζες μού είναι παντελώς ακατανόητο. Και μετά προς τα που να υπερβούμε τις αντιλειτουργικές μας αυτοπεριχαρακώσεις και σε τι να συστρατευθούμε είναι επίσης ασαφές και τουλάχιστον μεταφυσικό. Το μόνο που αποπνέει όλο το κείμενο είναι μια πνευματική ανωτερότητα που τονίζει το χάσμα γνώσης. Τα προβλήματα είναι τεράστια και πολύπλοκα για σένα μικρέ φτωχέ Δημότη, αλλά με την βαθιά γνώση της παθογένειας που έχουμε (από που την αποκτήσατε;) οι αόρατοι "εμείς" θα πατάξουμε ορατά (βλέπε καταστολή) τα φαινόμενα αυθαιρεσίας και αναποτελεσματικότητας. Αν η κομβική λέξη ήταν "Ανομία" θα έλεγα ότι όλο το έχει γράψει ο Δένδιας (ή όποιος του τα γράφει) είναι ακριβώς στο στυλάκι του.
ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ / ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΟΧΗ
Η συνεχής πτώση του βιοτικού επιπέδου και του εισοδήματος των οικογενειών οδηγεί ολόκληρα τμήματα του κοινωνικού ιστού στο περιθώριο και τον αποκλεισμό. Η εξέλιξη αυτή έχει ως αποτέλεσμα την όλο και μεγαλύτερη κατάλυση της κοινωνικής συνοχής. Η ανάληψη από το Δήμο πρωτοβουλιών υποστήριξης και αλληλεγγύης, προς τους πλέον ασθενέστερους συμπολίτες μας, αποτελεί ύψιστη κοινωνική κι εθνική προτεραιότητα.
Το πλήρες τίποτα. Τα ίδια λένε από τον Άδωνι μέχρι τον ΣΥΡΙΖΑ...
ΠΡΟΑΣΠΙΣΗ ΘΕΣΜΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ
Λόγω της ασκούμενης μνημονιακής πολιτικής η κοινωνική πρόνοια κι οι θεσμοί της καταρρέουν , με αποτέλεσμα οι αντίστοιχες ομάδες αναξιοπαθούντων συμπολιτών μας να βρίσκονται εκτεθειμένες στον κίνδυνο εξόντωσης. Στην πραγματικότητα συντελείται η γενοκτονία των Ελλήνων. Σε αυτές τις συνθήκες η δημοτική πολιτική καλείται να προασπίσει τους θεσμούς παροχής κοινωνικής πρόνοιας, ακόμη και να τους υποκαταστήσει , όπου αυτό είναι δυνατό, με την εθελοντική βοήθεια συνειδητοποιημένων πολιτών.
Κράτα την "Γενοκτονία των Ελλήνων", τα άλλα είναι όπως και στην αλληλεγγύη από πάνω. Ψώνιζε εσύ σε τιμή λιανικής μακαρόνια από το σούπερ μάρκετ για να τα δίνουμε εμείς στους φτωχούς...
ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ
Για το μέγιστο αυτό πρόβλημα, υφαρπαγής της στέγης και της γης των Αθηναίων πολιτών, η ανεξάρτητη δημοτική μας κίνηση μελετά με ειδικούς την ίδρυση Κτηματική Εταιρίας προστασίας δανειοληπτών (μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα). Η κτηματική αυτή εταιρία θα αγοράζει ακίνητα από τράπεζες, που τα εκποιούν μαζικά στο 10-15% της αξίας τους και θα τα αποδίδει στους ιδιοκτήτες τους με σχεδόν μηδενικό επιτόκιο. Η πλήρης ανάλυση του προφίλ αυτής της εταιρίας θα αναπτυχθεί στο αναλυτικό πρόγραμμα του συνδυασμού μας.
Ώπα, ρε μάστορα! Και θα σε προτιμήσει η Alpha και η Εurobank από το Αμερικάνικο Fund... Με αγωνία περιμένω το αναλυτικό πρόγραμμα του συνδυασμού σας!
ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ
Το μεταναστευτικό είναι ένα από τα κυρίαρχα όπλα της νέας τάξης πραγμάτων, της παγκόσμιας οικονομικής ολιγαρχίας, για τον εποικισμό χωρών, με πρόθεση την πληθυσμιακή αλλοίωση και την περαιτέρω χειραγώγηση/υπονόμευση της εθνικής υπόστασης των χωρών και των συμφερόντων τους. Το μεταναστευτικό ως ασύμμετρη απειλή έχει πολλές παραμέτρους και πτυχές οι οποίες θα πρέπει να ληφθούν υπ’ όψη. Ενδεικτικά αναφέρονται: η γεωπολιτική, η κερδοσκοπία των αστικών ακινήτων, η εθνική ασφάλεια, η δημογραφική, η κοινωνική, η ανθρωπιστική παράμετρος, η κατανομής των διαθέσιμων πόρων, κ.α. Γενικά αναφέρουμε ότι επειδή το μεταναστευτικό χρησιμοποιείται για ανήθικα παιχνίδια ισχύος εμείς αρνούμαστε να αποδεχθούμε την εκμετάλλευση του ανθρώπινου πόνου και της ανθρώπινης δυστυχίας από ύποπτους επιτήδειους με προσωπεία δήθεν «ανθρωπιστών».
Η ανεξάρτητη δημοτική μας κίνηση με βαθύτατη πίστη στα ανθρώπινα δικαιώματα δηλώνει ότι από ανθρωπιστική πλευρά θα βοηθήσει τους αναξιοπαθούντες, τόσο τους Έλληνες όσο και τους μετανάστες, στο μέτρο που το επιτρέπουν οι οικονομικοί πόροι του Δήμου. Για τους οικονομικούς μετανάστες γενικώς θα επιχειρηθεί σε πρώτη φάση η καταγραφή της ταυτότητας τους κι ο συνολικός τους αριθμός. Σε δεύτερη φάση θα γίνουν συντονισμένες κινήσεις και θα ληφθούν πρωτοβουλίες από τη νέα δημοτική αρχή ώστε να ασκηθούν οι δέουσες πιέσεις προς την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ στην Ελλάδα, για να προωθηθούν στις πατρίδες τους ή σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, με μονομερή κατάργηση στη πράξη της συνθήκης Δουβλίνο ΙΙ. Η κίνησή μας είναι και θα είναι αντίθετη στις προσπάθειες της όποιας κυβέρνησης επιχειρήσει κατ’ εντολή ξένων κέντρων να αλλοιώσει την σύνθεση και τη συνοχή του ελληνικού πληθυσμού της Αθήνας.
Ρητά διαβεβαιώνουμε ότι το ποσοστό των μεταναστών στην Αθήνα δεν μπορεί να είναι υπέρτερο από το αντίστοιχο των ξένων πρωτευουσών του δυτικού κόσμου (χωρίς αποικιακό παρελθόν), των οποίων τη μεταναστευτική νομοθεσία οφείλουμε να μελετήσουμε και να υιοθετήσουμε, όσον αφορά τους διεθνώς αποδεκτούς περιορισμούς στη λαθρομετανάστευση. Εξ αντικειμένου η απορρόφηση δεν μπορεί να είναι υπέρτερη της φέρουσας ικανότητα της χώρας. Για το θέμα ανέγερσης τεμένων στην Αθήνα, είμαστε κάθετα αντίθετοι. Πιστεύουμε όμως ότι θα πρέπει να ρωτηθεί ο λαός της Αθήνας και με δημοψήφισμα να αποφασίσει τι επιθυμεί. Υπάρχει το προηγούμενο ανάλογου δημοψηφίσματος στην Ελβετία που έλυσε αντίστοιχο πρόβλημα με τον πιο απλό και δημοκρατικό τρόπο.
A-να-τρι-χι-ά-ζω! Και εδώ για μένα καθαρίζει η φάση, ότι μιλάμε για ΦΑΣΙΣΤΕΣ. Για ΚΑΡΑΦΑΣΙΣΤΕΣ. Η πρώτη παράγραφος, με την χρήση και πάλι της γλώσσας "ξέρουμε εμείς" απλώς καταλήγει στο κομβικό "εμείς αρνούμαστε να αποδεχθούμε την εκμετάλλευση του ανθρώπινου πόνου και της ανθρώπινης δυστυχίας από ύποπτους επιτήδειους με προσωπεία δήθεν «ανθρωπιστών»".
Και αφού -δήθεν- αποδομήσαμε τον ανθρωπισμό ξεκαθαρίζουμε ότι βοηθάμε "τους αναξιοπαθούντες, τόσο τους Έλληνες όσο και τους μετανάστες, στο μέτρο που το επιτρέπουν οι οικονομικοί πόροι του Δήμου." Χώσαμε λοιπόν το θέμα του κόστους μέσα... όπως ακριβώς και οι Ναζί. Ακολουθεί η προώθηση ή επαναπροώθηση και επίσης το πιο εμετικό από όλα, η επαναφορά της αλλοίωσης της σύνθεσης και της συνοχής του Ελληνικού πληθυσμού της Αθήνας. Κατάλαβες, μαλάκα μου; Τα παιδιά σου δεν θα πηδιούνται με αλλοεθνείς, ούτε θα γεννάνε μπάσταρδα. Εδώ θέλουμε Ελληνάκια...
Πέραν των αθλιοτήτων αυτών όμως, ο (μη χέσω) Αμεσοδημοκρατικός Δημοτικός Συνδυασμός ΑΝΑΙΡΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ την ίδια την ουσία της Άμεσης Δημοκρατίας, δηλαδή το δικαίωμα που έχει κάθε άνθρωπος να είναι ή να γίνει μέλος μιας κοινότητας με την οποία δεν έχει "δεσμούς αίματος" αλλά απλώς μέσα από την συμμετοχή του σε αυτήν. Η Άμεση Δημοκρατία δεν αναγνωρίζει κληρονομικό δικαίωμα, ούτε γραμμή αίματος, η τιμή της είναι η τιμή της ζωής και της δράσης. Οπότε ο σεβασμός στην διαφορετικότητα πιο πάνω είναι για τα μπάζα, το μαγαζάκι το έχουν ανοίξει φασίστες ή πρόσωπα που είναι χειρότερα κι από φασίστες, δηλαδή άνθρωποι που φαντασιώνονται μια δήθεν αρχαιοπρεπή, αλλά στην ουσία δουλοκτητική, σωβινιστική και φαλλοκρατική ισότητα των καταπιεστών.
Τα αστεία βέβαια φαίνονται καθαρά και στην επόμενη παράγραφο που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τις δήθεν αρχές και αξίες της κίνησης δια απλής αντιπαραβολής. Κάντη και θα το διαπιστώσεις...
Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ
Η ασφάλεια είναι ένα πρωταρχικό αγαθό που πρέπει να παρέχεται από την πολιτεία. Στην πραγματικότητα, οι μνημονιακές πολιτικές των κυβερνώντων έχουν εγκαταλείψει τους πολίτες, κυρίως της Αθήνας, στο έλεος της εγκληματικότητας και των συμμοριών. Για τον λόγο αυτό οι συνοικιακές συνελεύσεις , σε συνεργασία με την νέα Δημοτική αρχή , θα πρέπει να ασχοληθούν κατά προτεραιότητα με το θέμα της αυτοπροστασίας των κατοίκων.
Και εκεί που όλα τα άλλα τα αναθέτουμε την πολιτοφυλακή σε αφήνω να την φτιάξεις μόνος σου. Άμα δεν σου βρωμάει ούτε αυτό, τι να σου πω...
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ
Η έξοδος της χώρας από την κρίση κι η ανασυγκρότηση της προϋποθέτουν μεταξύ άλλων και την ανάπτυξη των τεχνολογιών αιχμής. Το καθήκον αυτό ανήκει στην πολιτεία, πολύ όμως απέχουν από αυτό, οι γενοκτόνες πολιτικές των μνημονιακών κυβερνήσεων. Ο Δήμος της Αθήνας, ως πρωτεύουσας της χώρας, δύναται και οφείλει να αναλάβει πανελλαδική πρωτοβουλία για την ίδρυση κι οργάνωση αυτοχρηματοδοτούμενου Κέντρου Καινοτομίας και Τεχνολογιών Αιχμής, με ιδιωτικο-οικονομικά κριτήρια.
Με ιδιωτικο-οικονομικά κριτήρια το αυτοχρηματοδοτούμενο Κέντρο Καινοτομίας και Τεχνολογιών Αιχμής; Γιατί άραγε; Ποιος το έχει καπαρώσει;
ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ
Η σύγχρονη τεχνολογία παρέχει πλέον τη δυνατότητα επικοινωνίας, εξυπηρέτησης, ενημέρωσης και συνεργασίας των πολιτών, τόσο μεταξύ τους, όσο και με τις δημοτικές υπηρεσίες. Υπάρχει επομένως η ανάγκη πλήρους ηλεκτρονικής δικτύωσης της πόλης με πολλαπλά οφέλη. Η κίνηση μας άλλωστε , ως αμεσοδημοκρατική , θεωρεί απαραίτητη την αξιοποίηση των ηλεκτρονικών μέσων για την ενεργή συμμετοχή των πολιτών στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση της πόλης.
Και Ηλεκτρονικοί οι Αμεσοδημοκράτες... Σαν να λέμε, δώσε τρία εκατομμύρια ψήφους στον Μπόμπολα μέσω της Τρέμη και του Πρετεντέρη που τους πληρώνεις για να σου κάνουν το μυαλό κιμά!
Δ.2. ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Βασικές προτεραιότητες:
Σε παγκόσμιες συνθήκες μαζικής δημοκρατίας μπορεί να μοιάζει ότι η πλάστιγγα έγειρε διεθνώς υπέρ του υλικού πολιτισμού, πάραυτα ο πνευματικός πολιτισμός παραμένει η ουσία της ανθρωπότητας, με τον ουσιαστικό πολιτισμό να συνεχίζει να προάγεται από την Πόλη «με έργα καλά και δίκαια». Η Αθήνα ως Κέντρο του Ελληνισμού είναι μια υπερκινητική, υπερδραστήρια πρωτεύουσα, σε παραγωγή σύγχρονων έργων πολιτισμού και δεν έχει σε τίποτα να ζηλέψει από ξένες πρωτεύουσες.
Το πρόβλημα της Αθήνας, στον τομέα του Πολιτισμού, εντοπίζεται σε δυο κομβικά σημεία: Στην Παραγωγή και στην Διάθεση. Για την παραγωγή πολιτιστικών έργων η Δημοτική Αρχή οφείλει με τις όποιες δυνάμεις της να σταθεί δίπλα στην αγωνία και το όραμα των καλλιτεχνών συνεισφέροντας υλικοτεχνικές λύσεις, βοήθεια και υποδομές παραγωγής. Για το λόγο αυτό μέσω άμεσης συνεργασίας με τους ίδιους τους καλλιτέχνες θα σχηματιστούν ανά τέχνη (και για όλες τις τέχνες) όργανα για την από κοινού εκπόνηση δράσεων πολιτισμού.
Η Δημοτική μας Κίνηση γνωρίζοντας με λεπτομέρεια το χώρο του πολιτισμού επιθυμεί να καταστήσει το Δήμο στρατηγείο των καλλιτεχνών. Για την προώθηση, διάθεση, διανομή του παραχθέντος σημαντικού αλλά αφανούς εγχώριου πολιτιστικού έργου ο Δήμος με αμφίδρομη συνεργασία δημοτικής αρχής και καλλιτεχνών και τη βοήθεια ατόμων εξειδικευμένων στο αντικείμενο διαχείρισης πολιτισμού, μπορεί κι οφείλει να δημιουργήσει κατάλληλες υποδομές διανομής και θεσμούς για τη διεθνή προβολή ελληνικών εξαγώγιμων πολιτιστικών έργων.
Στην πλανητική εποχή όπου τα κράτη υποχωρούν, πόλεις αναδύονται. Πόλεις διεθνώς διαγωνίζονται να κατοχυρώσουν ένα «σήμα κατατεθέν» (brand name). Η Αθήνα λόγω ιστορικής κληρονομιάς το έχει κατοχυρωμένο αλλά δεν το έχει αξιοποιήσει συστηματικά. Το σήμα κατατεθέν της είναι: ΑΘΗΝΑ - ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ, ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ.
Ούτε ως "γλύφω τους καλλιτέχνες" δεν μπορώ να το δω αυτό. Επίσης το "πάραυτα" είναι "παρά ταύτα" στην πρώτη σειρά. Άνθρωποι που γνωρίζουν με λεπτομέρεια τον χώρο του πολιτισμού το γράφουν πάντως...
Έφτασα στο Ε που είναι (ίσως συμβολικά;) το τέλος. Αν έχεις αντέξει ως εδώ, τα συγχαρητήριά μου. Αν όχι, δεν σου κρατάω κακία...
Ε. Ένα πολεοδομικό όραμα για την Αθήνα
Η ειλικρίνεια μιας νέας ανεξάρτητης δημοτικής κίνησης σχετικά με τους διατιθέμενους οικονομικούς πόρους είναι η απαραίτητη προϋπόθεση για να εξυπηρετηθεί οποιαδήποτε προσπάθεια υλοποίησης ενός πολεοδομικού οράματος. Μελέτες του σχετικού αντικειμένου έχουν ήδη εκπονηθεί από το τέλος της δεκαετίας του ’80 κι αρχές του ’90. Η προσπάθεια πολεοδομικής ανασυγκρότησης υπό τον αξιομνημόνευτο Αντώνη Τρίτση, μετά τον απροσδόκητο θάνατο του, δεν προχώρησε σε έκταση ως όφειλε. Οι μελέτες της περιόδου εκείνης πρέπει να επικαιροποιηθούν στον παρόντα χρόνο, να συμπληρωθούν και τροποποιηθούν, ώστε να μπουν στη συνέχεια σε μια διαδικασία υλοποίησης. Εκτός των διαφόρων επιμέρους πολεοδομικών θεμάτων, η δημοτική μας κίνηση φιλοδοξεί να εισάγει την καινοτομία του «αισθητικού κριτηρίου» σε οποιοδήποτε έργο ή μελέτη για το Δήμο της Αθήνας. Το αισθητικό αποτέλεσμα είναι το ζητούμενο, η ενσάρκωση ενός υψηλού υλικού πολιτισμού.
Μια από της σημαντικότερες επιδιώξεις της κίνησής μας θα είναι η πραγμάτωση της ενοποίησης των αρχαιολογικών χώρων της Αθήνας. Αξιοποιώντας κάθε υλική δυνατότητα και με παροχή τεχνογνωσίας από τη πλευρά μας θα αγωνισθούμε για την υλοποίηση αυτού του πρωταρχικού για την πρωτεύουσα έργου. Για να μην υπάρξουν παραφωνίες ως προς το πνεύμα, από το οποίο πρέπει να διακατέχονται οι αναπλάσεις, οφείλουμε να διευκρινίσουμε ότι ο στόχος των αναπλάσεων οφείλει να είναι η αναβάθμιση του δομημένου περιβάλλοντος, σε συνδυασμό με τη διατήρηση των κοινωνικών χαρακτηριστικών των κατοίκων της γειτονιάς.
Η δική μας φιλοσοφία είναι να προστατευθούν οι ασθενέστερες κοινωνικές τάξεις με δομές αλληλεγγύης και, ει δυνατόν, οι πολεοδομικές αναπλάσεις να επιτευχθούν και με μεθόδους αυτοδιαχείρισης κι εθελοντισμού στην υλοποίηση των έργων, από τους ίδιους τους κατοίκους της περιοχής. Το σκέλος των προτεραιοτήτων σε θέματα πολεοδομικού ιστού, βελτίωσης της ποιότητας της ζωής, παραμένει ανοιχτό σε προτάσεις από ομάδες και άτομα πολιτών. Κάθε διαβούλευση ακόμη κι αντιπαράθεση με επιχειρήματα κρίνεται αναγκαία, γονιμοποιεί το αμεσοδημοκρατικό διάλογο και παράγει κοινωνική συναίνεση αναγκαία για την υλοποίηση του εφικτού.
Το πολεοδομικό όραμα της Αθήνας έχει λίγο από Τρίτση και πολύ από real estate, κατά τη ταπεινή μου γνώμη. Το "αισθητικό κριτήριο" μια χαρά ταιριάζει με τα στρατόπεδα εργασίας των αναξιοπαθούντων που με το πέρας της ανάπλασης θα εκδιώκονται από τα Τάγματα Θανάτου.
Σκοπός, Ευχή και Επιθυμία της Ανεξάρτητης Δημοτικής Κίνησης είναι η ανά την Ελλάδα δημιουργία Δικτύου Άμεσης Δημοκρατίας.
Μόνο το ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ εμένα μου αρκεί...
Ούτε στην ΑΘΗΝΑ, ούτε ΠΟΥΘΕΝΑ. Τσακίστε τους ΦΑΣΙΣΤΕΣ και ιδεολογικά...
Ελα, είναι τόσο προκλητικό που θέλω αμέσως να κάνω έναν κατάλογο υποψηφίων δημιουργών του Δικτύου Ελληνισμού:
ReplyDelete- Νότις
- Οι στρατόκαυλοι που είχαν κάνει κάλεσμα στο Σύνταγμα πριν λίγους μήνες (σηματοδοτούσα λέξη: κινηματίες)
- Ο όποιος έγραψε την προκύρηξη για τη δολοφονία των Χρυσαυγιτών στο Ν. Ηράκλειο (μόνο που τώρα είναι πιο πολύ στα νερά του).
- Κόκκας. Γυροφέρνει την Άμεση Δημοκρατία από τότε στο Σύνταγμα. Τώρα έχει απολυθεί και από την ΕΡΤ.
- Καρατζό
- Λιακό
- Κάτι χειρότερο απο την Χ.Α.και όχι απαραίτητα ανταγωνιστικό.
Αυτά για σήμερα γιατί είναι και αργά και δεν μπορώ να σκεφτώ άλλα καλά παιδιά.
Μ.Μ.
Μπράβο ρε Παναγιώτη, ξεμπρόστιασε τους αλήτες προαγωγούς ιδεών και κινημάτων.
ReplyDeleteΤο λέγαμε άλλωστε και από την Πλατεία: η ΑΔ είναι μία έννοια που θα φορεθεί πολύ στο άμεσο και απώτερο μέλλον, τις περισσότερες φορές εκ του πονηρού και για σκοπούς 100% αντίθετους από αυτούς της πραγματικής αυτονομίας.
Μπάμπης Μ.