Wednesday, August 1, 2007

ΑΛΕΦ Kαι e-poll

Στο χθεσινό δισέλιδο θέμα του Ελεύθερου Τύπου που έγραψε η Κατερίνα Καραδήμα και αφορούσε την ΑΛΕΦ, υπήρχε μια ηλεκτρονική ψηφοφορία με την ακόλουθη ερώτηση:

Θεωρείτε πως η επιστημονική φαντασία ανήκει στην λεγόμενη "σοβαρή λογοτεχνία";

Δυστυχώς η εφημερίδα έδωσε πολύ λίγο χρόνο για την ολοκλήρωση της ψηφοφορίας κι έτσι τα αποτελέσματα είναι μάλλον απογοητευτικά από άποψη συμμετοχής. Άσε που η απάντηση Ναι ή Όχι είναι κατά την γνώμη μου πολωτική και ψευδοδιλημματική. Έτσι ανοίγω εδώ μια κάλπη με την ίδια ερώτηση, αλλά πολλαπλές επιλογές απαντήσεων. Ψηφίστε στα σχόλια...

ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΠΩΣ Η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΛΕΓΟΜΕΝΗ "ΣΟΒΑΡΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ";

Α. Ναι, αναμφισβήτητα.
Β. Όχι, κόβω το κεφάλι μου.
Γ. Παίζεται, γίνονται έρευνες.
Δ. Δεν ξέρω, δεν έχω διαβάσει ποτέ επιστημονική φαντασία.
Ε. Δεν έχω ιδέα, δεν έχω διαβάσει ποτέ σοβαρή λογοτεχνία.
ΣΤ. Διαβάζω μόνο sms, παίζει δώρο αν απαντήσω σωστά;
Ζ. Δεν απαντώ, η ερώτησή σας προσβάλλει τις θρησκευτικές μου πεποιθήσεις.
Η. Δεν απαντώ, η διατύπωση είναι μη πολιτικά ορθή.
Θ. Είναι ΑΣΕΠ η ερώτηση;
Ι. Αν δεν έχει δράκους δεν είναι λογοτεχνία.
ΙΑ. Αν έχει δράκους δεν είναι σοβαρή.
ΙΒ. Εδώ βγάζουνε ταυτότητες;
ΙΓ. May the Force be with you...

3 comments:

Vlaxos (Σιάτρας Σπύρος) said...

Βρηκα PC και θα σπάζοντας την "ραστώνη" μου (...που για να μην ξεχνιώμαστε θα συνεχίζεται μεχρι τον ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ!!!...Ζήλεια, ζήλεια!!!!!....) :-))), θα επισημάνω το εξής:

ΜΠΑΓΑΣΑ ΣΤΗΝΕΙΣ ΜΟΥΦΑ ΕΡΕΥΝΑ!!!!!

Η σωστή ερώτηση θα έπρεπε να είναι:

Η "Σοβαρή Λογοτεχνία" ανήκει στην "Επιστημονική Φαντασία";;

ή κάτι αντίστοιχο του:

Η "Σοβαρή Φαντασία" ανήκει στην "Επιστημονική Λογοτεχνία";;;

ή ακόμη ίσως:

Η "Σοβαροφανής Επιστημονικότητα" ανήκει στην "Λογοτεγνοποίηση του Φαντασιακού";;;

Αααααα!!!! Είσαι Πονηρούλης φιλαράκι!
Πας καλοκαιριάτικα να μας πιάσεις αδιάβαστους.....
(Μα στον Ελεύθερο Τύπο;;;!!!...)

Ταρατατζούμ και εξαφανίζομαι!!!

An-Lu said...

Εύκολο! ΙΓ!
ή για να είμαστε πιο ακριβείς: 42!

PiKei said...

Vlaxo,
δεν θα σε πετύχω πουθενά μετά τον Σεπτέμβριο... ναι ρε, ζηλεύω!

An-Lu
Η ψήφος σας καταμετρήθηκε. Ένα για το ΙΓ, όλα τα υπόλοιπα μηδέν... το 42 έπρεπε να το βάλω κι αυτό γαμώτο, αλλά λόγω ζέστης μου διέφυγε. Στο επόμενο κουίζ θα σε πάρω ειδική σύμβουλο.