Tuesday, November 27, 2007

Aποσπάσματα Εκτεταμένου Βιογραφικού

Γεννήθηκα στις τρεις το πρωί της 27ης Νοεμβρίου του 1965. Στο Μαιευτήριο της Έλενας στους Αμπελοκήπους. Ο απαραίτητος, για κάθε νεογέννητο, οικογενειακός θρύλος που περιγράφει την στιγμή λέει πως...

...η νοσταλγία είναι η χειρότερη μου. Το να παραδεχτώ πως έχω πίσω μου ένα λαμπρότερο παρελθόν που αξίζει να το αναπολώ, ισοδυναμεί μέσα μου με πνευματικό θάνατο. Είναι μια παραδοχή που αρνούμαι να την κάνω, κυρίως λόγω...

...αν κάποιος μπορεί να ζει με ιδεολογήματα. Κατά καιρούς έχω ενστερνιστεί διαφορετικές απόψεις για τα πράγματα και την ζωή. Και αρκετές τις έχω υποστηρίξει σθεναρά, ίσως ακόμη και πιο σθεναρά από ότι θα έπρεπε ή τους άξιζαν. Είναι πάρα πολύ εύκολο να πεις...

...μόνο λάθος στοιχείο που βρήκα googlάροντας το ονοματεπώνυμο μου είναι ότι έχω διατελέσει βουλευτής της Βουλής των Εφήβων και μάλιστα στην Α΄ Αθηνών. Αυτός είναι κάποιος άλλος Παναγιώτης Κούστας, που πραγματικά θα γούσταρα να συναντήσω...

...μερικές φορές με πνίγουν. Ιδίως όταν ψάχνω κάποιο συγκεκριμένο ή πρέπει να τα χωρέσω στα ράφια ή πέφτω πάνω σε μια ντάνα μέσα στο σπίτι. Όχι, δεν είμαι καθόλου οργανωμένος. Περιφέρονται παντού και απλώς τα μετακινώ, από λάθος θέση σε λάθος θέση. Κάποια μέρα θα πρέπει ή να τα τακτοποιήσω οριστικά με χώρο γύρω τους για αυτά που θα έρθουν ή να τα πετάξω όλα. Το μόνο που με συγκρατεί είναι η βεβαιότητα πως από την επόμενη μέρα θα αρχίσω να τα ξαναμαζεύω από την αρχή...

8 comments:

Unknown said...

χρονια καλα λοιπον!

The Motorcycle boy said...

Είσαι ΑΚΡΙΒΩΣ 4 μήνες μικρότερός μου -ΣΠΟΡΕ! Χρόνια ενδιαφέροντα ρε!

Vlaxos (Σιάτρας Σπύρος) said...

Καθίστε καλά ρε πιτσιρίκια!

ΧΡΟΝΙΑ ΓΑΜΗΣΤΕΡΑ (με την ..καλή έννοια) ΡΕΜΑΛΙ (με την...κακή έννοια)!
....και αν μας κάτσει ...και ΠΟΛΛΑ!!(με την κανονική έννοια)

(Αν αποφασίσεις να ξεφορτωθεις τίποτα βινυλια, βιβλία, κομικς...ξερεις!!... Εδώ είμαι!)

Unknown said...

Δεν πήγε δώδεκα ακόμα άρα προλαβαίνω. Ο βλάχος με κάλυψε. Χρόνια γαμηστερά (με τη καλή έννοια) όπως τα ονειρεύεσαι και ακόμα πιο συναρπαστικά. Που σίγουρα θα είναι. Δικό μας παιδί τοξοτάκι είσαι ;)

Dimitri said...

Νιαχρο λαπο...

Παναγιώτης Χατζημωυσιάδης said...

Ρεεεεε, χρόνια δημιουργικά. Συγγραφική διαστροφή; Δεν ξέρω. Εγώ πια τα μετράω με τα βιβλία. Κι είμαι μόλις δύο, απάτητα ακόμη τα τρία. Να τα κατοστήσεις, φίλε.

PiKei said...

Thank you, thank you all!

An-Lu said...

Έστω και με καθυστέρηση...χρόνια δημιουργικά!
;-)