Wednesday, February 20, 2013

Η απεργία είναι και μέρα μηδενικής κατανάλωσης, μαλάκα μου...

Κανόνισε να κάνεις τους άλλους απεργοσπάστες σήμερα ενώ εσύ είσαι περήφανος απεργός, όπως σε βλέπω να κάνεις πάντα.



Τράβα ψώνισε καφέδες στο χάρτινο για όλους τους φίλους σου στην συγκέντρωση, γέμισε τα ουζερί το μεσημέρι γκρινιάζοντας για την μικρή συμμετοχή των άλλων, βάλε βενζίνη στο αυτοκίνητό σου πηγαίνοντας στο σπίτι, μπες στο σουπερμάρκετ που κάτι θυμήθηκες, παράγγειλε καμιά πίτσα το βράδυ, βγες και για ποτάκι... και ΜΑΣ ΓΑΜΗΣΕΣ ΟΛΟΥΣ ρε φίλε!



Αν μηδενίσεις ΜΙΑ φορά σε ΜΙΑ απεργία την κατανάλωση, αν κόψεις την ροή του κωλοχρήματος για ΜΙΑ ΜΟΝΟ μέρα, στην επόμενη απεργία θα ξεκινάς από αναβαθμισμένη θέση. Αλλά ποιος γαμημένος συνδικαλιστής σου στάθηκε όρθιος ποτέ και σου έτριψε στα μούτρα αυτήν την απλή αλήθεια; Ότι για να μην αλλάξεις την μαλακισμένη σου καθημερινότητά ακόμα και την μέρα γενικής απεργίας άνετα και χαλαρά βοηθάς τα αφεντικά να εκβιάζουνε τους άλλους και πρακτικά κάνεις μια ντουζίνα ανθρώπους γύρω σου ΑΠΕΡΓΟΣΠΑΣΤΕΣ;



Πόσο στα αρχίδια σου είσαι; Γιατί αν δεν είσαι, εκεί έξω είναι ο δρόμος κι αυτός είναι ο μόνος τρόπος. Εσύ είσαι ο φρουρός της απεργίας σου, μεγάλε!



Και μην αρχίσεις να μου λες ότι οι αφίσες γράφουνε άλλη ημερομηνία. Ναι, κάποιοι γάτοι το κάνανε ήδη και τους έκλεψα το υλικό. Ούτε καν η ιδέα δεν είναι δική μου. Κι εγώ μαλάκας σαν και σένα ήμουνα, μέχρι που μου ανοίξανε τα μάτια οι ντελιβεράδες το 2008...



Τα λέμε κι από κοντά...



1 comment:

--- said...

Ναι, έτσι είναι!....