Friday, May 3, 2013

Τελικά τι είναι ο κύριος Γιώργος Γερμενής; Μπασίστας, Βουλευτής του Ελληνικου Κοινοβουλίου ή Αστυνομικός;

Ψάχνοντας το βιογραφικό του στην Βουλή των Ελλήνων ανακάλυψα ότι ο κύριος Γεώργιος Σπυρίδωνος Γερμενής αναφέρει μόνο στοιχεία επικοινωνίας & σε ποιες επιτροπές συμμετέχει και ποια είναι η δραστηριότητά του στο Κοινοβούλιο. Δυστυχώς αυτό με αναγκάζει να ψάξω αλλού για βιογραφικό...

Υπάρχει ένα στην ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ. Κι άλλο ένα στο mygreekblogspot. Στην Wikipedia, αναφέρεται μόνο σαν μέλος των Naer Mataronχωρίς να υπάρχει βιογραφικό του ή σελίδα που να τον αφορά. Αν θέλεις μπορείς να ζητήσεις να την φτιάξουν, εγώ το δεοντολογικό μου καθήκον το έκανα, δεν θα ασχοληθώ άλλο...

Πώς προκύπτει όμως το ερώτημα του τίτλου και η επαγγελματική ιδιότητα του αστυνομικού; Προκύπτει από αυτό το βίντεο, όπου αξίζει να προσέξεις στο 00:39 ότι ο κύριος Γερμενής (μάλλον) ακούγεται να λέει την φράση "αστυνομικός είμαι" πριν την διορθώσει.



Και επειδή την δεοντολογία εγώ την αντιμετωπίζω σοβαρά, οφείλω να σε ενημερώσω ότι δεν είμαι ο γάτος που επεσήμανε την φράση. Από χτες το βράδυ κυκλοφορεί σαν απορία στο twitter και προσωπικά την πήρα από tweet που έκανε ο ΜαυροΜέλανος@MavriMelani

Προφανώς, ΑΝ η φράση λέγεται και ο κύριος Γερμενής ΕΙΝΑΙ πράγματι αστυνομικός, υπάρχει τεράστιο ζήτημα. Επίσης ΑΝ λέγεται και ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ, κάνει καραμπινάτη (και ηλίθια κατά την γνώμη μου) αντιποίηση αρχής.




No comments: