Thursday, June 7, 2007

Τουλάχιστον Το Γαμάμε Από Μόνοι Μας

Επειδή τα αυτοαναφορικά και τα "συντεχνιακά" κάθε χώρου μού φαίνονταν πάντα γελοία.

Επειδή δεν είμαι εδώ για να "σταυροφορίζω" ασύστολα, αλλά ούτε και για να φυλάω τον κώλο μου σαν "καλός σιωπηλός πολίτης" της Χούντας (δεν συμμετέχω σε διαμαρτυρίες και δεν βάζω πουθενά την υπογραφή μου, μην τυχόν και μου βγουν ξυνά όσα έκανα εκ των υστέρων).

Επειδή πολλά γίνονται περιφερειακά από το θέμα της Αμαλίας και της Λογοκρισίας, που ούτε καταλαβαίνω, ούτε θα κάτσω να τα ψάξω.

ΔΗΛΩΝΩ ΠΡΟΣ ΟΠΟΙΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ

πως βάζω την υπογραφή μου ή συμμετέχω σε όποια διαμαρτυρία για τον λόγο που γίνεται κι ειλικρινά χέστηκα για το ποιός την οργανώνει και πως το χειρίζεται.

Ένα καλό έχει η μπλογκόσφαιρα:
Ό,τι Μπορεί Να Γαμηθεί Στο Θέμα, Στα Σχόλια, Στις Συμπεριφορές Και Στο Αποτέλεσμα, Τουλάχιστον Το Γαμάμε Από Μόνοι Μας...

Υ.Γ. Δεν παίρνω πίσω καμιά υπόγραφή μου, δεν μετανιώνω για καμιά συμμετοχή μου, και αφιερώνω Edith Piaf σ' όποιον έχει αντίρρηση.

No comments: