Wednesday, May 21, 2008

Παρουσίαση με Γκάζια από το Μαγικό Κουτί

Δεν έχω αποκτήσει, ούτε φυσικά διαβάσει ακόμη Τα Παραμύθια της Αγχόνης του Γιάννη Μουστάκα, αλλά είναι στην λίστα μου και θέλω να δω και το βιβλίο από κοντά για να ξέρω αν θα μπινελικώσω το Μαγικό Κουτί για το εξώφυλλό του (όπως το βλέπω στις οθόνες μου φαίνεται επιεικώς άθλιο, αλλά διατηρώ τις επιφυλάξεις μου μέχρι να το πιάσω στα χέρια μου).
Πράγμα που θα συμβεί αρκετά σύντομα, αφού σύμφωνα με το e-mail που πήρα και το ανεβάζω η παρουσίαση του βιβλίου είναι τώρα κοντά (μεθαύριο) και μάλιστα με πολύ καλές προοπτικές (βλέπε γκάζια). Παραθέτω το κείμενο:

Αγαπητοί φίλοι και συνεργάτες,

Το Μαγικό Κουτί σας προσκαλεί στην παρουσίαση του βιβλίου "Τα Παραμύθια της Αγχόνης" του Γιάννη Μουστάκα που θα γίνει στο Mad Club (Περσεφόνης 53, Γκάζι) την Παρασκευή 23 Μαΐου στις 9:30 το βράδυ. Θα δωθεί performance εμπνευσμένη από το περιεχόμενο του βιβλίου και θα ακολουθήσει συναυλία από τους Cinecod, Dear cerotonin, The Schwarzkopfs και πάρτυ μέχρι πρωίας.
Η είσοδος είναι ελεύθερη και το dresscode χαλαρό.

Θα χαρούμε να σας δούμε εκεί,
Οι Εκδότες

No comments: