Thursday, May 21, 2009

Οι Αιτίες των πραγμάτων από σήμερα στον Μικρόκοσμο

Δεν έχω δει ακόμα την ταινία, αλλά αναδημοσιεύω το Δελτίο Τύπου της γιατί μου ήρθε με ενθουσιώδες "σύρμα" από άνθρωπο που και κινηματογράφο ξέρει και τον εμπιστεύομαι. Και φυσικά γιατί διάβασα την φράση που έχω κάνει μαύρη και δεν είναι καθόλου, μα καθόλου, κλασική για δελτίο τύπου...



ΟΙ ΑΙΤΙΕΣ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
ΣΤΟΝ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟ PRINCE
απο τις 21 ΜΑΪΟΥ

Αθήνα, καλοκαίρι του '08. Μια νέα σκηνογράφος στην πρώτη της δουλειά, ένας τριανταπεντάρης μηχανικός που έχει μοναξιές σε ένα επαρχιακό εργοτάξιο, και ένας τριαντάρης άνεργος που μένει με τη μητέρα του και πιστεύει ότι ψάχνει για δουλειά.

Μια ταινία για την εποχή που σοβαροί άνθρωποι πηγαίνουν σε συνεντεύξεις για να βρουν μια δουλειά, που οι εταιρείες επιβραβεύουν τις συναλλαγές μας και φροντίζουν για το περιβάλλον, που αξιοπρεπείς πολίτες μαζεύουν πασχαλίτσες, αστεράκια, πόντους ή ό,τι άλλο σκατολοΐδι δίνει κάποιο σουπερμάρκετ για να κερδίσουν έκπτωση στα σκατά. Όλα θα ήταν καλύτερα πάντως αν η Ελένη και ο Νίκος μπορούσαν, «με τρεις λέξεις το πολύ», να πουν τι έκαναν όταν τους αδικήσανε.

Σκηνοθεσία/ Σενάριο: Γιώργος Σερβετάς
Φωτογραφία: Λίνα Δαμουλά, Νανώ Μπόμπορη
Μοντάζ: Γιώργος Σερβετάς
Ήχος: Βαγγέλης Νάνος
Παίζουν: Μαρίνα Συμεού, Γιώργος Σερβετάς, Μαρία Βογιατζή, Γιάννης Δρακόπουλος, Ειρήνη Αδάμου, Πέτρος Ρούσσος,
Διάρκεια: 85'

Ναι, εμένα μου αρκούν αυτά για να δώσω στην ταινία τα 7,5 ευρώ και μιάμιση ώρα απ' την ζωή μου. Εσένα;
To trailer εδώ

No comments: