Wednesday, May 30, 2007

ΗΜΕΡΑ ΑΜΑΛΙΑΣ: Συγκέντρωση Εικόνων (όχι μόνο Banners)

θα ήθελα να συγκεντρώσω στο σημερινό μου ποστ, αν είναι δυνατόν, όλες τις εικόνες που έχουν φτιαχτεί ή χρησιμοποιηθεί από τα blogs για την Αμαλία Καλυβίνου. Ανεβάζω το ποστ για να γίνει γνωστό, με όσες ήδη έχω και συνεχίζω το ψάξιμο. Όποιος θέλει να βοηθήσει, ας μου αφήσει την διεύθυνση που υπάρχει κάτι με σχόλιο.
Ευχαριστώ
Παναγιώτης Κούστας

Swimming Around:

A Non Private Life:


Γιώργος Κρόγιας:








taparaponasas sto MIXER:


Αρκούδος:
Μην πάρεις φακελάκι - Μην δώσεις φακελάκι


Polsmannen:


Γιώργος Μαργαρίτης:


Yperoptix:




pestaola:


Αρκετά μπλογκς:




Αποσπάσματα:


anastassios:


Θεαμαπάτες & Δικτυώματα:




Thoughts of a ghosthunter
:

Anypopti:

Κόντρα στον Καιρό:


παράλληλα:


raresteak
:

Dark Side:

Της Νεράιδας Παραμύθια:

christos michaelides:


Μόλις κατάλαβα πόσα υπάρχουν ακόμα... Δεν έχω την δυνατότητα να συνεχίσω άλλο. Όποιος θέλει, μπορεί να αντιγράψει αυτό το ποστ και να το πάει παρακάτω.

4 comments:

ΠΡΕΖΑ TV said...

Μπραβο!Να τυπωσουμε και μπλουζακια!!!

PiKei said...

Καταλαβαίνω την πρόθεση σου, μάλλον εσύ δεν καταλαβαίνεις την δική μου. Δεν τρέχει τίποτα, ζούμε για να διφωνούμε.

PiKei said...

Πήγα να το κάνω edit, για το διαφωνούμε, αλλά και το διφωνούμε μάλλον καλό είναι. Λάθος πληκτρολόγηση που καταλήγει αληθής...

Titanas said...

Εξαιρετική ιδέα. Μπράβο man!