Tuesday, May 15, 2007

Οι Ένοχοι Φοράνε Πράσινα Παπούτσια



Σε μια φανταστική χώρα, σε μια φανταστική εποχή, ένας εισαγγελέας που λεγόταν Εφιάλτης συζητούσε με έναν ανακριτή που λεγόταν Δακρυγόνος μπροστά σε δύο φωτογραφίες για να αποφασίσουν αν συμφωνούν ή όχι για την προφυλάκιση ένος δεκαεννιάχρονου που λεγόταν ΠΚ. Ο καθαρά μυθιστορηματικός διάλογος που ακολουθεί, προσπάθησε πολύ να φαίνεται σαν απομαγνητοφώνηση.

Κριτς-κρατς, κριτς-κρατς, κριτς-κρατς από φτηνά ιταλικά λουστρίνια που πηγαινοέρχονται νευρικά στο πάτωμα.

- Θα κάτσεις σε μια μεριά; Μου 'χεις σπάσει τα αρχίδια μ' αυτό το πηγαινέλα. Άντε, αποφάσισε. Να τον χώσουμε μέσα να τελειώνουμε...

- Δεν είναι ρε μαλάκα αυτός σου λέω. Δεν βλέπεις τις φωτογραφίες; Τυφλός είσαι;

Κριτς-κρατς, κριτς-κρατς, κριτς-κρατς.

- Ναι, ξέρεις εσύ καλύτερα από τον Υποστράτηγο Ζαρτινιέρα... πεινάω, μεσημέριασε, χώστο το τσογλάνι να τελειώνουμε που σε πιάσανε οι αμφιβολίες τώρα!

- Ρε, θα γίνουμε ρόμπα...

Κριτς-κρατς, κριτς-κρατς, κριτς-κρατς.

- Εγώ δεν ξέρω τίποτα. Ο πιτσιρικάς είναι ένοχος. Τελείωσε, θα πάει μέσα.

- Μα γιατί; Αφού δεν είναι αυτός που τα σπάει. Είναι άλλος.

- Το ξέρω...

Κριτς! Χωρίς κρατς.

- ...αλλά θα πάει μέσα.

Κριτς-κρατς, κριτς-κρατς.

- Θα τα πάρω... Να πάει, αρκεί να μου εξηγήσεις γιατί. Για να μην γίνει η έρευνα για τις συνθήκες κράτησης των 49; Για να καλύψουμε τον Ζαρτινιέρα; Γιατί έτσι γουστάρει το Υπουργείο; Εξήγησε μου και τον χώνω αμέσως. Αλλά εξήγησε μου, ρε γαμώ!

- Καλά, μαλάκας είσαι; Με νοιάζει εμένα η έρευνα; Θα καλύψω εγώ τον Ζαρτινιέρα; Δεν πα' να τους περάσουνε ΕΔΕ όλους τους μπάτσους και να τους αποτάξουνε! Εγώ θα τους νοιαστώ; Η Δικαστική Εξουσία είναι ανεξάρτητη αγόρι μου, το λέει και στο Σύνταγμα! Έβγαλες και Νομική κακομοίρη...

Κριτς-κρατς, κριτς-κρατς, κριτς-κρατς.

- Ε, τότε τι έχεις πάθει και θες ντε και καλά να τον προφυλακίσουμε; Γιατί τέτοια μανία; Αφού δεν είναι ένοχος, ήτανε αλλού λέμε την ώρα που τα σπάγανε οι άλλοι...

- Είναι ένοχος. Κοίτα την φωτογραφία καλά, όχι του άλλου, την δική του...

Κριτς-κρατς.

- Την βλέπω.

- Και; Δεν είναι ένοχος;

- Άντε πάλι. Γιατί ρε είναι ένοχος;

- Για ειδεχθή κακογουστιά. Μπλε μπλουζάκι; Γκρι Βερμούδα; Με Πράσινα Παπούτσια; Όποιος ντύνεται έτσι είναι ένοχος για όλα!

- Ρε, δίκιο έχεις. Φέρε να υπογράψω. Να πάει φυλακή το τσογλάνι, να μάθει να ντύνεται...

Χριτς-χράτς υπογραφών. Κριτς-κράτς, τα φτηνά λουστρίνια αποχωρούν. Με φλοπ-φλοπ αποχωρούν κι οι βελούδινες φουντωτές παντόφλες...

4 comments:

Panayiotakis said...

Εεεε...τι εννοείς??

Με λες κακόγουστο???

PiKei said...

Όχι εγώ.
Λέω ότι σε λένε κακόγουστο ένας τύπος με φτηνά ιταλικά τριζάτα λουστρίνια και ένας τύπος με χνουδωτές παντόφλες που δυστυχώς βρίσκονται σε θέσεις εξουσίας και αποφασίζουνε για σένα (αφού ξέραμε όλοι ότι σοβαρός λόγος για την προφυλάκιση σου δεν υπήρχε). Καλά να είσαι τώρα που τέλειωσε επιτέλους αυτή η μαλακία... Και καλά να περνάς.

Panayiotakis said...

Χεχε...γιατί τώρα τελευταία άρχισαν να μου την λένε που πήρα κίτρινα!

Ωστόσο να σου επισημάνω πως:

Δδεν υπήρχε ΚΑΝΕΝΑΣ λόγος να προφυλακισθώ!

και επίσης, η ιστορία μου δεν έχει τελειώσει...ακόμα είμαι υπόδικος!

PiKei said...

Όταν έγραφα "σοβαρός" εννοούσα πως δεν συνέτρεχε κανένας λόγος που να στηρίζεται έστω και ελάχιστα στην Δικονομία (δηλαδή την συνέχιση της "εγκληματικής" δραστηριότητας ή το ύποπτον φυγής από την χώρα που δικαιολογούν υποτίθεται την προφυλάκιση κάποιου). Γι' αυτό άλλωστε έγραψα και το κομμάτι για να ξεφωνίσω την ηλιθιότητα των συγκεκριμένων ανθρώπων (που ούτε καν διαφώνησαν όπως το έχουν κάνει χιλιάδες φορές στο παρελθόν για να πετάξουν από πάνω τους την ευθύνη). Το ότι είσαι ακόμη υπόδικος το είδα τώρα που τσεκάρισα το μπλογκ σου. Και ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω, μεγάλε! Κουράγιο, η μαλακία δυστυχώς παραμένει αήτητη εδώ που ζούμε...
Όσο για τα παπούτσια, κίτρινα τα θες τώρα, κίτρινα πάρε. Με τριζάτο λουστρίνι μην σε δω ποτέ ή με χνουδωτή παντόφλα (και νομίζω πως καταλαβαίνεις τι θέλω να πω)
Καλά να είσαι και πάλι.