Monday, May 14, 2007

Πάλι για τις Φάλαινες...


Το Tales of a Crazy World έστειλε σήμερα την ακόλουθη επιστολή στην αξιότιμη Υπουργό Εξωτερικών Κα Ντόρα Μπακογιάννη:

Αγαπητή Κυρία Μπακογιάννη,

Σεβόμενος τον πολύτιμο χρόνο σας, θα είμαι όσο το δυνατόν συντομότερος. Είμαι ένας από τους πολίτες της χώρας που θα επιθυμούσαν να μάθουν τι προτίθεται να πράξει η Κυβέρνηση μας για το θέμα της προστασίας των φαλαινών. Εξειδικεύω σε τρία ερωτήματα την αγωνία μου.

Α) Υπάρχει πολιτική βούληση να γίνει η χώρα μας μέλος του Διεθνούς Οργανισμού Φαλαινοθηρίας;

Β) Θα το πράξει έγκαιρα ώστε να επηρεάσει με την ψήφο της υπέρ της προστασίας των φαλαινών στην επόμενη συνάντηση του Διεθνούς Οργανισμού (τέλη Μαίου);

Γ)Υπάρχει κάποιος λόγος που καθυστερεί την ένταξή μας σ' αυτόν τον Διεθνή Οργανισμό;

Ευελπιστώντας σε απάντηση είτε από εσάς, είτε από οποιονδήποτε αρμόδιο συνεργάτη σας, καταθέτω αυτήν την επιστολή μου στο επίσημο site σας και την δημοσιοποιώ στο προσωπικό μου blog.

Σας ευχαριστώ

Παναγιώτης Κούστας

No comments: