Saturday, March 17, 2007

Εφτα Σε Παίρνει Αριστερά...

Από την Πέμπτη μου πέταξε το μπαλάκι ο Vandim να γράψω τις 7 πιο αγαπημένες μου ταινίες, σήμερα το είδα (Sorry Dim, καθυστέρησα να περάσω, άλλα άσε και κανα μήνυμα δικέ μου...)
Με μη αξιολογική σειρά:
Zabruder's Film (8mm)
Brazil
Blade Runner
V for Vedetta
Children of Men
Amores Perros
κι εκείνη του Κιμ Κι Ντουκ με τον τύπο που μπαίνει στα σπίτια αυτών που λείπουν...

Πασσάρω και πάλι στην nanti υπενθυμίζοντας της ότι χρωστάει και τα πέντε.

4 comments:

ΠΡΕΖΑ TV said...

Ωραιες επιλογες!!!!
Κιμ κι Ντουκ...εγω ξεχασα να τον βαλω στη λιστα αλλα φυσικα υπεροχες οι περισσοτερες ταινιες του!!!!

PiKei said...

Υπέροχες πράγματι, αλλά με το Αλτσχάιμερ ξεχνάω τους τίτλους...

nanti said...

Η ταινία πρέπει να είναι η Bin-jip (2004) ή στα Αγγλικά 3-Iron ή στα Ελληνικά "Ολομόναχοι Μαζί". Δεν την έχω δει, αλλά το Καλοκαίρι, Φθινόπωρο... ήταν εξαιρετική.

PiKei said...

Ω, ναι είναι το "Ολομόναχοι μαζί". Αλλά και το "Ανοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας, και πάλι Άνοιξη" είναι εξίσου εκπληκτικό. Άσε που όσοι μιλάνε στις ταινίες του, κάποιο πρόβλημα έχουνε. Οι "νορμάλ" του χαρακτήρες είναι σχεδόν πάντα σιωπηλοί... αλλά παίζουνε ρε γαμώτο!!!