Friday, February 18, 2011

Η (σημερινή) Σώτη κι εγώ...

Το ανέβασα στα σχόλια εκεί, ως όφειλα. Ας βάλω εδώ τα μαύρα και τα πλάγια που ήθελα...

Αγαπητή κυρία Τριανταφύλλου,

Δεν είμαι σίγουρος ότι διαβάζετε τα σχόλια στα άρθρα σας (ελπίζω ότι τον περισσότερο καιρό έχετε καλύτερα πράγματα να κάνετε) αλλά ειλικρινά σήμερα θέσατε ένα πραγματικά ενδιαφέρον ερώτημα με το άρθρο σας.

Ανοιχτή Κοινωνία μέχρι ποιό σημείο;

Η προσωπική μου απάντηση είναι "Μέχρι εκεί που δεν παίρνει. Και όταν φτάσει εκεί, να συνεχίσει, παρακαλώ, γιατί ακόμα δεν θα είναι αρκετά ανοιχτή".

Για να αιτιολογήσω αυτή την θέση μου, θα πρέπει να πάρω ως αφορμή το κείμενό σας.

Και θα επισημάνω ότι στην εναρκτήρια φράση σας "Το πρώτο μεταναστευτικό κύμα προς την Ελλάδα, παρότι προκάλεσε κραδασμούς –ξάφνιασμα, σπασμωδικές αντιδράσεις, μεμονωμένα επεισόδια ξενοφοβίας– κατέληξε σε σχετική κοινωνική ειρήνη" απουσιάζουν δύο πολύ σημαντικές παράμετροι. Η πρώτη είναι ότι τα "μεμονωμένα επεισόδια ξενοφοβίας" ήταν τόσο μεμονωμένα όσο και τα "μεμονωμένα περιστατικά αναίτιας βίας" από τις αστυνομικές αρχές, δηλαδή κοινός τόπος. Και η δεύτερη είναι ότι η "σχετική κοινωνική ειρήνη" επιτεύχθηκε μόνο αφού άρχισαν να δημιουργούν ερωτικές σχέσεις τα παιδιά της "πρώτης γενιάς των μεταναστών" με τα παιδιά της "τελευταίας γενιάς των αμιγών αυτοχθόνων". Μας πήρε δηλαδή καμιά εικοσαετία κι αυτό δεν έχει να κάνει με την συγγένεια πολιτισμών, που αναφέρετε αμέσως μετά στο κείμενό σας, αλλά με το απλούστατο γεγονός ότι ο Έλλην Άνδρας (αυτό το υπέροχο και μοναδικό είδος αρσενικού που θα έπρεπε κάποτε να γίνει έκθεμα μουσείου και να μας αδειάσει επιτέλους την γωνιά) αντί να κλέβει στα μεροκάματα τους Αλβανούς και να "ξεσκίζει" έφηβες τραφικιάρες Ρωσίδες στα κολόμπαρα αναγκάστηκε να δέχεται στο οικογενειακό του άβατο τον ερωτικό παρτενέρ του παιδιού του (σε κάθε δυνατό συνδυασμό παρτενέρ-παιδιού).

Δεν έχω κανέναν απολύτως λόγο να πιστεύω ότι δεν θα συμβεί το ίδιο με την "δεύτερη", την "τρίτη" ή και την "τελευταία" γενιά μεταναστών, ακόμα κι αν απουσιάζει η "συγγένεια πολιτισμών" (που την θεωρώ μύθο, αφού καμιά πολιτισμική συγγένεια δεν έχω εγώ προσωπικά με τον "συν-ΕΛΛ-ηνά" μου που αγοράζει το βίντεο της Τζούλιας και μερακλώνει κερνώντας σφηνάκια τα ανήλικα στα σκυλάδικα). Όχι από την Μέση Ανατολή και την Ασία, από τον Μπετελγκέζ να έρθουν μετανάστες -και εφόσον η βιολογία το επιτρέπει να αναπαραχθούμε μεταξύ μας- κανένα έθιμο, θρησκεία, δοξασία ή άλλη νοητική μαλακία δεν θα εμποδίσει το DNA να εξερευνήσει και να κατακτήσει τον πιο "εξωτικό" συνδυασμό.

Μέχρι τότε, πρέπει απλώς να κάνουμε υπομονή και να περιμένουμε να κάτσει η μπίλια. Χωρίς φοβίες, χωρίς κολλήματα, και χωρίς να χτίζουμε τοίχους στα κεφάλια μας και μεθοριακά τείχη για να προστατέψουμε τα εντελώς ανύπαρκτα πλέον έθνη.

Όποιος φοβάται πως ο δικός του πολιτισμός θα χαθεί από κάποιο (ακόμα και επιθετικό) μεταναστευτικό ρεύμα, κατά την γνώμη μου έχει πολύ λίγη εμπιστοσύνη στον πολιτισμό του. Κι όποιος πιστεύει πως η κοινωνία του χρειάζεται "όρια ανοίγματος" με μπάτσους να τα φυλάνε και διαφημιστές να τα πουλάνε, στην πραγματικότητα ζει σε μια κοινωνία άχρηστη, μίζερη και κλειστοφοβική.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας

PiKei

1 comment:

The Motorcycle boy said...

Επειδή βαριέμαι να τη διαβάσω -η Σώτη δηλώνει ανησυχούσα μη χαθεί ο πολιτισμός μας; Ρωτάω επειδή εκείνη γράφει στα αγγλικά -κατάλαβες;
Εκτός αν οι βάρβαροι βρωμάνε αν έρχονται από την Ασία και μοσχοβολάνε όταν έρχονται από τας Ευρώπας...

Υ.Γ.: Τη μέρα που θα χαθεί ο τελευταίος δηλωμένος Έλληνας, θα έχουμε έναν καλύτερο κόσμο.