Tuesday, March 22, 2011

Το "Παραρλάμα" του Βουτυρά δια στόματος Βανέλλη και χειρός Πέτρου


Ο Βουτυράς πέθανε δυστυχώς πριν γεννηθώ, αλλά όσα έχω διαβάσει από τα γραπτά του μου λένε τόσο πολύ που τον νιώθω σαν φίλο μου. Οι άλλοι δύο (Βανέλλης + Πέτρου) είναι ευτυχώς ζωντανοί και είναι ήδη φίλοι μου. Κι αυτό με κάνει να χαίρομαι ακόμα πιο πολύ που τέλειωσαν το "Παραρλάμα" τους και είναι πια στα ράφια των βιβλιοπωλείων από τον Τόπο.

Από τις αρχικές δημοσιεύσεις μερικών ιστοριών στο "9" φαινότανε που την πάνε οι αλήτες την δουλειά! Ο Θανάσης έχει βρει απολύτως το χέρι και το στυλ του κι ο Δημήτρης έχει προσαρμόσει τα διηγήματα του Βουτυρά σε ένα πολύ σφιχτό, αλλά και εντελώς ορθάνοιχτο για τον σχεδιαστή σενάριο.

Όσο για το συνολικό αποτέλεσμα, με τις "μαγκιές" που έχει το άλμπουμ (και αν περιμένεις να στις αποκαλύψω, έχασες) σίγουρα αξίζει πολύ περισσότερο από τα δέκα ευρώπουλα που πουλιέται.

Ναι, γουστάρω να κάνουνε οι φίλοι μου όμορφα πράγματα. Και ακόμα πιο πολύ γουστάρω να τα κρατάω στα χέρια μου φρεσκοτυπωμένα...

2 comments:

Anonymous said...

Δωράκι.

PiKei said...

Αγαπητέ Ανώνυμε,
Ευχαριστώ πολύ για το δωράκι, αλλά πιο πολύ γιατί εδώ που το άφησες έχει την δυνατότητα να το πάρει κι όποιος άλλος περάσει...