Monday, October 5, 2009

And THEY live happily ever after

Μόνο ένα σχόλιο έχω να κάνω,κλείνοντας ξανά τον κύκλο με τα Παραμύθια, και δικό μου είναι το μαγαζί οπότε θα το κάνω κι όποιος θέλει το διαβάζει.

Ρε Καίει-Καίει δεν σου πάει ο ρόλος της Ιφιγένειας καμάρι μου! Θέλει ξανθά κοτσιδάκια, καλλίγραμμο κορμί και αθώο βλέμμα. Εσύ είσαι πεντακόσια κιλά και από χτες άρχισες να μην αφήνεις και κανέναν να κάτσει πίσω σου!

Θέλει επίσης κακό μπαμπά Αρχιστράτηγο, μούφα αρραβωνιαστικό Πολέμαρχο, και Δωδεκάθεο που να μην ξέρει τι ζητάει και τι πραγματικά θέλει. Ψοφήσανε αυτά, εδώ και πολλά χρόνια (αν και οι αναλογίες τους ακόμα μάς κατατρέχουν).

Αστο λοιπόν, μην το κουράζεις, μην το ματώνεις άλλο...

4 comments:

The Motorcycle boy said...

Ρε ποταπέ αρχαιολάτρη δωδεκαθεϊστή -δεν έκανε την Ιφιγένεια ο Κωστάκης! Το μόσχο τον σιτευτό έκανε, που σφάξανε στην επιστροφή του Ασώτου -μάθε χριστιανισμό, ρε παλιοτενεκέ!

PiKei said...

Από την εποχή που εμφανίστηκε η σπογγώδης εγκεφαλοπάθεια το έχω κόψει το μοσχάρι.
Και για να θυμίσω μια φράση από παλιό Λούκυ Λουκ,"Απαπα, εγώ αυτό το πράγμα δεν το βάζω στο στόμα μου..."

Nektarios Chrissos said...

Ε είσαι ανάλγητος. Τέτοια ερμηνεία και την λοιδόρησες ανελέητα.

PiKei said...

Τώρα που έφυγε μέχρι και Όσκαρ του δίνω άμα θες...