Saturday, August 21, 2010

Inception του Christopher Nolan

Είδα μόλις το Inception του Christopher Nolan και χωρίς να έχω πάθει και καμιά τρομερή πλάκα με την ταινία, θεωρώ ότι αξίζει να την δεις οπότε και την συστήνω.

Ο Nolan καταφέρνει να ισορροπήσει αρκετά καλά την προαπαιτούμενη δράση μιας ταινίας που θέλει να γίνει επιτυχία το 2010 με την ουσία του θέματός του που σχετίζεται με το όνειρο και την υποκειμενικότητα της αντίληψής του καθενός μας για την πραγματικότητα. Δεν θα γράψω τίποτα παραπάνω εδώ, γιατί μπαίνω επικίνδυνα στην "μικρή περιοχή" του spoiler.

Το ίδιο καλά καταφέρνει να χρησιμοποιήσει τις τεχνολογικές δυνατότητες του σύγχρονου κινηματογράφου για να κάνει στην κυριολεξία "ό,τι γουστάρει" με την εικόνα του τελικού αποτελέσματος. Ευτυχώς χωρίς να μπαίνει στο τριπάκι "ας κάνουμε κι αυτό, γιατί είναι πιο εντυπωσιακό".

Υπάρχουν "τρύπες" στην ιστορία του; Μάλλον ναι (θα πρέπει να ξαναδώ το φιλμ για να βεβαιωθώ και δεν είμαι σίγουρος πως θα το κάνω) όμως συνολικά το Inception παραμένει μέσα στο όριο μια πειστικής και αληθοφανούς διήγησης.

Το πόσο βαραίνει η "πραγματική" πραγματικότητα έναντι μιας "επιθυμητής" είναι στο κάτω-κάτω μια εντελώς υποκειμενική εκτίμηση...

9 comments:

DinoSavros said...

Of course, με αυτή την ταινία, το Inception, κρατάς το cool. Με την άλλη, πως τη λέγανε, την ελληνική, μας είχες λιγώσει στα απανωτά ποστ μη και τη χάναμε!

PiKei said...

Αν εννοείς το T4 Trouble καμία σχέση δεν έχει με το Inception. Από καμία άποψη...

0comments said...

Την παίζει ο θερινός στη Δράμα. Να πάω;

PiKei said...

Ναι, ρε να πας! Πως θα μας πεις την γνώμη σου χωρίς να την δεις;

Emmanuel Manolas said...

Την είδα προχθές.
Θα μπορούσε να είναι μια ώρα κοντύτερη αν δεν είχε συνέχεια επαναλήψεις, "θέλω να πάω στα παιδιά μου", κλπ.
Έχει η υπόθεση κάποιο ενδιαφέρον αλλά οι αμερικανιές διαρκούν πολύ, σαν σβούρα που γυρίζει συνέχεια χωρίς να πέφτει.
Τα εφέ είναι εντάξει (ωραία τα σύννεφα που άλλαζαν στον ουρανό). Η μουσική υπόκρουση ανέμπνευστη. Μάλλον μάκρυνε αιφνιδιαστικά η ταινία και έκαναν επαναλήψεις της μουσικής μπάντας...
Είναι από τις ταινίες που βλέπεται μιά φορά για την έκπληξη. Μετά ξέρεις, και δεν έχει ενδιαφέρον.

PiKei said...

Το σχόλιο σου δεν προδίδει μόνο την ηλικία σου, αλλά και την γνώση στο είδος και το κινηματογράφο...

Πάντως το δίπολο "θέλω να πάω στα παιδιά μου" αλλά "και να ζήσουμε μαζί πολλά-πολλά χρόνια" (χωρίς τα σκατόπαιδα αλήθεια;) ήταν ένα από τα πιο ενδιαφέροντα ζητήματα της ταινίας κατά την δική μου γνώμη.

Anonymous said...

Ταινιάρα το Inception.To είδα και δεν έχω λόγια.Ο Nolan σκίζει

Γιάννης Πλιώτας said...

Και για μένα το Inception είναι μία από τις καλύτερες ταινίες που έχω δει. Θα το χαρακτήριζα σαρωτικό σε όλους τους τομείς.

Santiago Nasar said...

Ωραία ταινία αλλά υπερεκτιμημένη (κατά την ταπεινή μου άποψη)... Μου άρεσε αλλά δεν τρελάθηκα! Κάποια στοιχεία της είχαν αρκετό ενδιαφέρον αλλά δε θα τα πω γιατί θα είναι ολίγον spoiler.