Saturday, March 26, 2011

Με καθυστέρηση για την Εχθροπάθεια

Μου το είχε επισημάνει μια πολύ καλή μου φίλη, αλλά όσο γινόταν η δημόσια διαβούλευση εγώ ήμουν στην τούρλα του SFF-Rated. Το έργο πάει ως εξής. Το Ελληνικό Κράτος ετοιμάζεται να αντιμετωπίσει νομοθετικά τον Ρατσισμό και την Ξενοφοβία με ένα Σχέδιο Νόμου που έχει τον τίτλο, «Καταπολέμηση ορισμένων μορφών και εκδηλώσεων ρατσισμού και ξενοφοβίας μέσω του Ποινικού Δικαίου». Η δημόσια διαβούλευση άρχισε στις 22 Φεβρουαρίου, τέλειωσε στις 3 Μαρτίου και μάζεψε 773 σχόλια (και σχολιανά).
Έβαλα τα λινκ για να την ψάξεις αν σε ενδιαφέρει και συνεχίζω.
Δεν είμαι ούτε ρατσιστής ούτε ξενοφοβικός. Και χωρίς κανένα αλλά στο τέλος (όπως συμπληρώνουν κάποιοι αλλά οι Μαύροι βρωμάνε και οι Ρουμάνοι κλέβουνε). Εγώ σκέτα και ξερά δεν είμαι ούτε ρατσιστής, ούτε ξενοφοβικός.
Είμαι όμως αθεράπευτα Βολταιρικός και δεν μπορώ να "φάω" με τίποτα το γεγονός ότι το συγκεκριμένο νομοσχέδιο ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΙ ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ την Ελευθερία του Λόγου. Και έχει γαμηθεί να αναφέρεται ρητά στο διαδίκτυο και ξανά-μανά στο διαδίκτυο και πάλι στο διαδίκτυο. Και εκεί μου προκύπτει ένα θέμα, λέμε.
Πάμε και παρακάτω, όμως. Δεν ψήνομαι με την καμία ότι ο νομοθέτης έχει αγαθές προθέσεις, γιατί όπως είδαμε και με άλλους νόμους (όπως τον Αντιτρομοκρατικό) οι ορισμοί των λέξεων στην Νομική Επιστήμη τραβάνε πότε-πότε μια "λαστιχοποίηση" σαν τα σκοινιά του μπάντζι τζάμπινγκ και βαράνε κάτι άσχετους μαθητές που κάνανε μια κατάληψη χωρίς να βάλουνε ποτέ τους μπόμπα. Και ο όρος Εχθροπάθεια, δεν ερμηνεύεται εντός του κειμένου και πολύ συγκεκριμένα, και μπάζει νερά από παντού(αφού όπως όλοι ξέρουμε από τα τοιχογραψίματα "Η ΑΕΚ είναι Θρησκεία").
Τέλος, για να μην στα ζαλίζω άλλο, δεν το κόβω ότι με τις φυλακές και τα πρόστιμα καταπολεμάς τον ρατσισμό και την ξενοφοβία. Όπως το κόβω εγώ αυτά τα καταπολεμάς σε προσωπικό και κοινωνικό επίπεδο με άλλες πρακτικές.
Διάβασε, σκέψου και κρίνε και συ...

No comments: