Thursday, April 15, 2010

Άμεση Αποφυλάκιση του Μάριου Ζ. Όχι αύριο, σήμερα, αν έχετε λίγη τσίπα πάνω σας!


Ακόμα κι εγώ, που τον τελευταίο καιρό είμαι βυθισμένος στην μικροκοσμάρα μου, έχω καταλάβει ότι η υπόθεση του Μάριου Ζ. είναι για πολλά γέλια, για πολλά δάκρυα ή για πολλές κλωτσιές. Ανάλογα με την φάση που βρίσκεται ο καθένας μας, αν δηλαδή βλέπει τον κόσμο ελαφρά, καταθλιπτικά ή οργισμένα.
Όπως και να' χει, το λούκι που τραβάει ο ίδιος είναι διατυπωμένο (με ήθος και αξιοπρέπεια) στις επιστολές του, που θα τις βρεις εδώ μαζί με μια πολύ καλή "σούμα" της μαλακίας που δέρνει όποιους αποφασίζουν να ταϊσουν όποιον τύχει σε μια "Τυφλή Δικαιοσύνη" που ούτε τυφλή είναι, ούτε δικαιοσύνη.
Εκτός από τις συγκεντρώσεις που γίνονται σήμερα, μπορείς (αφού το ψάξεις και ενημερωθείς γιατί εγώ μπορεί να λέω ότι μου 'ρθει) να πας να υπογράψεις το Ψήφισμα για την Άμεση Αποφυλάκιση του Μάριου Ζ. που πρέπει να γίνει σήμερα κι όχι αύριο.
Αρκετά! Και τον διαβάσαμε τον Κάφκα και τον είδαμε μία, πέντε, δεκατρείς με τις μαλακίες σας τα τελευταία χρόνια. Φτάνει πια ηλίθιοι, το εμπεδώσαμε...

2 comments:

The Motorcycle boy said...

Το πρόβλημα βέβαια είναι πως όταν αποφυλακιστεί το παιδί θα έχει πάθει ήδη ζημιά (και ψυχολογική αλλά και επαγγελματική) από την προφυλάκισή του. Όμως κανένας πούστης δεν θα βρεθεί να πληρώσει γι΄αυτό το πράγμα -θα καθαρίσουμε με ένα "συγνώμη λάθος". Και το "συγνώμη" μπορεί κάλλιστα να το παραλείψουν.

PiKei said...

Όχι μόνο το "συγνώμη", αλλά και το "λάθος" θα παραλείψουν οι γαμημένοι. Για να τον έχουνε μετά (όπως το έχουνε ξανακάνει) στην λίστα με τους "υποψήφιους για ρεβάνς". Κάτι σαν το δεύτερο ματς του Κυπέλλου...