Κουίζ: Ποιος μιλάει, πότε και που;
(...)Σήμερα χρειάζεται μια άλλη πολιτική στα εθνικά μας ζητήματα. Μια πολιτική, που θα στηρίζεται στο μαζικό λαϊκό κίνημα, στην υπεράσπιση της Εθνικής Ανεξαρτησίας και προάσπιση της εδαφικής μας ακεραιότητας. Απαιτείται μια πολιτική, που απαγκιστρωμένη από τα αμερικανονατοϊκά πλαίσια να στηρίζεται κύρια στις δυνάμεις του λαού και να αξιοποιεί τη συμπαράσταση όλων των αδέσμευτων και φιλειρηνικών δυνάμεων. Εδώ θα πρέπει να τονίσουμε, ότι η ένταξη της χώρας μας στην Ε.Ο.Κ. συνεπάγεται, όπως έχει αποδειχθεί, αρνητικές επιπτώσεις στην επίλυση των εθνικών μας προβλημάτων. Ενώ ταυτόχρονα προϋποθέτει ρυθμίσεις σε βάρος των εργαζομένων, όπως η πολιτική της μονόπλευρης λιτότητας, που εφαρμόζει η Κυβέρνηση σήμερα.
(...)Στο αίτημα του λαού μας, για περισσότερη δημοκρατία, για κάθαρση και αποχουντοποίηση στη δικαιοσύνη, στο στρατό, και στην αστυνομία, για χτύπημα και ξερίζωμα των χουντικών μηχανισμών και του παρακράτους, η Κυβέρνηση ακολουθεί μια πολιτική κάλυψης και ανοχής. Σήμερα οι δολοφόνοι του Πολυτεχνείου και οι βασανιστές της χούντας κυκλοφορούν ανάμεσα μας ελεύθεροι και μάλιστα αποθρασύνονται και δημιουργούν επεισόδια σε βάρος δημοκρατικών πολιτών.
Σήμερα, χάρη στην ανοχή και την ενθάρρυνση της Κυβέρνησης (διαγράφω τρεις λέξεις), οι χουντικοί σηκώνουν απειλητικά κεφάλι, υπονομεύοντας τους δημοκρατικούς θεσμούς της χώρας. Ο Σκυλίτσης και οι όμοιοι του, με την υποστήριξη κυβερνητικών παραγόντων, με ύπουλες μεθόδους, προσπαθούν να βγουν από την ασφυκτική απομόνωση, στην οποία τους έχει καταδικάσει ο Ελληνικός λαός. Ενώ την ίδια ώρα, περιορίζονται οι δημοκρατικές ελευθερίες, φαλκιδεύονται κατακτημένα συνταγματικά, δημοκρατικά δικαιώματα του λαού μας, συλλαμβάνονται, διώκονται και φυλακίζονται δημοκράτες πολίτες.
Μπροστά στις δύσκολες οικονομικές συνθήκες σήμερα, τι ζητάει ο λαός μας; Καλύτερες συνθήκες ζωής, κοινωνική προκοπή και δικαιοσύνη. Ποια είναι η απάντηση της Κυβέρνησης; Λιτότητα για το λαό, ασυδοσία για τα μονοπώλια. Αποτέλεσμα οι πλούσιοι να γίνονται πλουσιότεροι και οι φτωχοί φτωχότεροι. Και ταυτόχρονα εμφανίζονται μια σειρά νομοσχέδια που προσπαθούν να χτυπήσουν και να φιμώσουν τις κινητοποιήσεις του λαού. Περνάνε οι απεργιακοί νόμοι και ταυτόχρονα προσπαθείται η αλυσόδεση του εργατικού κινήματος. Σε μια τέτοια πολιτική εντάσσεται και το νόθο συνέδριο της Γ.Σ.Ε.Ε. στην Καλαμάτα.
Στην Παιδεία, τα προβλήματα συσσωρεύονται καθημερινά ολοένα και πιο πολύ. Ενώ με το απάνθρωπο σύστημα των εισαγωγικών εξετάσεων, χιλιάδες νέες και νέοι δεν έχουν το δικαίωμα να σπουδάσουν, μπαίνουν ακόμα παραπέρα φραγμοί στη μόρφωση. Ο πρόσφατος νόμος που ψηφίστηκε στη Βουλή από τη κυβερνητική πλειοψηφία, όχι μόνο δεν λύνει κανένα πρόβλημα της ανώτατης εκπαίδευσης, όχι μόνο δεν συμβάλλει στην άνοδο του επιπέδου των σπουδών, αλλά αντίθετα διαιωνίζει την άθλια κατάσταση που επικρατεί σήμερα και ταυτόχρονα στρέφεται κύρια ενάντια στους εργαζόμενους φοιτητές. Αυτός ο νέος νόμος με τη εφαρμογή του, σε λίγα χρόνια θα έχει σαν αποτέλεσμα να σπουδάσουν στα Πανεπιστήμια μόνο τα παιδιά των πλουσίων, ενώ οι άλλοι που προέρχονται από τις ασθενέστερες οικονομικά τάξεις, θα αναζητούν άλλους προσανατολισμούς. Οι φοιτητές όμως δεν πρόκειται να σταματήσουν. Θα συνεχίσουν να αγωνίζονται, γιατί θέλουν ουσιαστική μόρφωση, γιατί θέλουν Παιδεία για όλο το λαό.
(...)(Διαγράφονται πέντε λέξεις) η σκέψη μας είναι στραμμένη στους λαούς όλου του κόσμου που αγωνίζονται ενάντια στο φασισμό, το σιωνισμό, τον πόλεμο και τον ιμπεριαλισμό. Η σκέψη μας στρέφεται στο λαό της Περσίας που ξεσηκώθηκε ενάντια στο αιματοβαμμένο καθεστώς του Σάχη, για τη δημοκρατία και ελευθερία. Στον ηρωικό λαό της Παλαιστίνης που μάχεται για το ιερό χώμα της πατρίδας του, για τη Δημοκρατία και την Ανεξαρτησία.
Σε όλους τους λαούς της Αφρικής, που αγωνίζονται ενάντια στην αποικιοκρατία, στο ρατσισμό και τον ιμπεριαλισμό. Στο λαό της Χιλής, της Αργεντινής και της Νικαράγουα και σε όλους τους λαούς της Κεντρικής και Νότιας Αμερικής, που αγωνίζονται για την ανατροπή των φασιστικών καθεστώτων, για τη Δημοκρατία και την κοινωνική πρόοδο.
Αν θες να το πάρει το ποτάμι, πήγαινε εδώ
No comments:
Post a Comment