Friday, December 28, 2007

Τραγικό και Χρηστικά

Τραγικό (ναι, σιγά τώρα)

- Την έχω κάνει την πληρωμή στις 22/12 στο ΑΤΜ της (διαγράφονται δύο λέξεις) και ήταν (διαγράφεται μία λέξη) Ευρώ.
- Τότε δεν φαίνεται ακόμη λόγω των γιορτών. Εντάξει, σας πιστεύω, ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ. Το νέο σας υπόλοιπο είναι... Πόσα είπατε πως βάλατε;

Τι εννοεί η κοπέλλα από το τμήμα καθυστέρησης οφειλών καρτών; Ότι αν το ΙΣΤΟΡΙΚΟ μου δεν ήταν καλό, θα έπρεπε να μην με πιστεύει; Καλά το καταλαβαίνω; Βλέπει ο καθένας στο τμήμα της το ΙΣΤΟΡΙΚΟ μου;

Εκ των υστέρων σκέψεις. Εκείνη την ώρα η προτεραιότητά μου ήταν να μάθω μήπως κάτι στράβωσε με την πληρωμή και τα κωλομηχανήματά τους...

Χρηστικά
Η Ευθυμία απόψε, η συμμορία των τεσσάρων αύριο.

Σημείωση: Η φωτό είναι κλεμμένη από εδώ.

2 comments:

Godot said...

- Με τον παππού σου τί σχέσεις έχεις;
- Έχει πεθάνει!
- Που;
- Στη Μακρόνησσο. Εγώ δεν τον πρόλαβα καθόλου!
- Καλώς....

PiKei said...

Ναι, νομίζω πως καταλαβαίνω τι εννοείς...