Friday, December 21, 2007

TALES OF A CRAZY WORLD (1)

Πριν από ακριβώς έναν χρόνο, "ανέβηκα" για πρώτη φορά ως μπλόγκερ. Και η 21η Δεκεμβρίου του 2006 ήταν μια πραγματικά πολύ δύσκολη μέρα στην ζωή μου. Επέλεξα, όπως έχω ξανακάνει στο παρελθόν, να ξεφύγω απ' αυτήν ξεκινώντας κάτι καινούριο και βάζοντας έναν στόχο. Να γράφω ένα ποστ εδώ κάθε μέρα.

Αυτό μέσες - άκρες το κατάφερα. Με μερικά ποστ λιγότερα από τα "προγραμματισμένα" 365. Μικρή η απόκλιση και την θεωρώ ασήμαντη.

Μια μεγαλύτερη απόκλιση όμως διακρίνω στο περιεχόμενο του μπλογκ. Στο πρώτο μου σημείωμα το όριζα ως "προπονητήριο απόδοσης ιδεών". Έγινε με τον καιρό που μεσολάβησε κάτι περισσότερο απ' αυτό. Πήρε μια μορφή από μόνο του. Κι ακόμα δεν μπορώ να την προσδιορίσω με ακρίβεια, ούτε και την πολυψάχνω. Ας πάει όπου θέλει... Μ' αρέσει ακόμα αυτό που κάνω.

Όπως μ΄ αρέσουν και οι συνέπειες που είχε αυτό το μπλογκ στην ζωή μου. Οι άνθρωποι που γνώρισα εξαιτίας του, το "εγωπαθές καρεκλάκι" που μου επέτρεψε να γράψω για πράγματα που αγαπώ ή μισώ, ακόμα και το γεγονός πως ένα χρόνο τώρα δεν υπέστην ούτε διέπραξα "διαδικτυακή απρέπεια", τουλάχιστον με τον δικό μου κώδικα αξιών.

Αυτός είναι ο πρώτος ισολογισμός του TALES ΟF A CRAZY WORLD.

Διαβάστηκε, διορθώθηκε, δημοσιεύεται στις 21 Δεκεμβρίου 2007.

PiKei

9 comments:

0comments said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ρε ΦΙΛΕ!!!

Παναγιώτης Χατζημωυσιάδης said...

Διόρθωση: όχι μόνο προπονητήριο ιδεών αλλά και ηλεκτρονικό στέκι και ηλεκτρονικό αντάρτικο αυτό το blog.
Για τη συνέπεια μόνο κρατώ μια επιφύλαξη. Πολύ καταπιεστική τη βρίσκω.

Anonymous said...

Και εις άλλα με υγεία!

The Motorcycle boy said...

Δεν είναι πολύ περίεργη αυτή η αυτονόμηση του κάθε μέσου που χρησιμοποιούμε; Δεν έχει πολύ πλάκα να βλέπεις το πρώτο σου ποστ -κι αυτά που έλεγες τότε; Τρομακτικό ρε γαμώτο!

Να είσαι καλά που το άνοιξες και μακάρι να το κρατήσεις για πολύ ακόμα. Γιατί εμένα με βοήθησε πολύ και σε πολλά το μπλογκ σου.

PiKei said...

Ωραίοι είσαστε ρε!
Αντί να με κράξετε που εξακολουθώ μετά από έναν χρόνο να είμαι διαδικτυακά ανάπηρος (ούτε template δεν ξέρω ν΄ αλλάξω) μου γράφετε καλά...
Thank you, thank you all!

The Motorcycle boy said...

Ε όχι και ανάπηρος! Ολόκληρος αντμινιστρέιτορ έχεις γίνει σε ομαδικό μπλογκ!!

Υ.Γ.1.: Χαχαχα
Υ.Γ.2: Η Tomboy θα σου κανονίσει και το τεμπλέιτ αν της το ζητήσεις ευγενικά.

Vlaxos (Σιάτρας Σπύρος) said...

Ο "προβοκάτορας" είπε:

"ΚΡΑ ΡΕ! ΚΡΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΡΑ!"

MA EINAI ΤΕΜPLΑΤΕ ΑΥΤO ΠOY EXEIΣ MΩΡ' AΔΕΡΦΑΚI MOY;;;!!!

Φιλαράκι σοβαρά τώρα....

ΒΑΡΑ ΣΤΑ ΑΥΤΙΑ ΛΕΜΕ!
ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΟ ΠΑΣ (ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΕΙ)!!

Ευχές για διαύγεια υγείας και πνευματος αδερφέ...
Είπαμε, "τα κουρελια τραγουδάνε ακόμα"....
(...και λενε και γαμω τις τραγουδάρες λέω εγώ...)

PiKei said...

@ μοτοσακό:
Θα σε πλακώσω ρε...

@ vlaxos:
Τα κουρέλια πρέπει να βρουν ντράμερ. Θυμάσαι τι έπαθε ο τελευταίος...

Jean - Lyc said...

Και εις ανώτερα!