Wednesday, January 23, 2008

Γιατί έχεις κολλήσει στην ΤV;

Δεν είναι καθόλου μα καθόλου ρητορικό το ερώτημά μου. Οι απαντήσεις που πήρα μέχρι τώρα από γνωστούς είναι:

Α) Γιατί περιμένω να δω αν και ποιος θα την πληρώσει στο τέλος.

Β) Γιατί όταν ξεκατινιάζεται κάποια φάση στην Ελλάδα, βγαίνουνε διάφορα άπλυτα που αλλιώς μένουνε κρυμμένα.

Γ) Γιατί γουστάρω τον Χι ή τον Ψι ή τον Ζήτα και περιμένω να δω αν είναι κι αυτός μέρος του προβλήματος ή της λύσης.

Δ) Γιατί δεν έχω τι άλλο να κάνω.

Ε) Δεν έχω ιδέα. Απορώ κι εγώ.

Πρόσθεσε, διάλεξε, συμπλήρωσε. Και κράτα τα μυαλά σου αγκυροβολημένα. Δεν είναι μέρες τώρα να τα χάνεις.

Αύριο Λατινική Αμερική στην Θεματική Βραδιά...

6 comments:

Vlaxos (Σιάτρας Σπύρος) said...

Not me dude!
Άντε, το πολύ πολύ λίγο ΝΕΤ το πρωί για καμιά ώρα maximum και μετα μουσική, διάβασμα και δουλειές...
(Μην αρχίσετε τις μπηχτες ρε ρεμάλια, το σχολείο μου είναι απογευματινό...)
κι αν κάτσει κανένα καλό ρεπορταζ, το βράδυ (Αυγερόπουλος, Δανεζης, Μπαξεβάνης...)
Αν όμως είμαι στα "κάτω" μου, ψάχνω μετά μανίας να βρω παρουσίαση του Λιακόπουλου!
ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΑΜΕΣΩΣ Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΟΥ ΡΕ ΣΕΙΣ! ΚΑΤΑΓΟΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΕΙΡΙΟ ΚΟΥΦΑΛΕΕΕΕΕΣ!

Anonymous said...

Not me either: Έχω την ευτυχία να μην βλέπω σχεδόν καθόλου τηλεόραση, εκτός από ελάχιστα ευρωπαϊκά ματς ποδοσφαίρου και μερικά ντοκυμανταίρ στον Σκάι μαζί με την κόρη μου. Διαβάζω μόνο τίτλους εφημερίδων και απολαμβάνω να μην ξέρω λεπτομέρειες καθώς και την έκπληκτη φάτσα των άλλων μου όταν με πιάνουν απόλυτα "αδιάβαστο", σε σχέση με την επικαιρότητα όπως την ορίζουν τα ΜΜΕ.

Dimitri said...

Ζ) Γιατί δεν υπάρχει καλύτερο θέαμα από το να βλέπεις τα όρνεα που τρέφονταν με τις σάρκες των άλλων να βγάζουν τα μάτια τους μεταξύ τους.

...συμπληρώνω εγώ, σπεύδοντας να διαβεβαιώσω το φιλοθεάμον κοινό πως ως γνήσιος εστέτ πλησιάζω την TV μόνον όταν δουλεύει συγχρόνως το DVD. (Μου.)

The Motorcycle boy said...

ΣΤ) Δεν ξέρω, δεν απαντώ

Υ.Γ.: Σε κάτι "προσεχώς" από τη θεματική βραδιά για τη Λατινική Αμερική, ακούγεται ο Τσάβες να μιλάει για τον Παναγούλη. Ποιος θυμάται τον Παναγούλη σε αυτή την κωλοχώρα που ζούμε ρε;

PiKei said...

Αντιτηλεοπτικοί όλων των χωρών ενωθείτε!

Anonymous said...

pikei,
Είναι επιμορφωτικό για το "αθώο" κοινό να μάθει τι βρωμιά κρύβεται στα εγχώρια ΜΜΕ. (Β)

vlaxos,
Η ΝΕΤ ήταν καλή π.Ρ. (προ-Ρουσόπουλου). Από το 2004 έχει επιστρέψει στην εποχή της ΥΕΝΝΕΔ.
(όπως λέει και μια πολλυύυυ μεγαλύτερη εξαδέρφη μου ...)

tmb,
Κρύβε λόγια, φανερώνουν ηλικία! ;)