Wednesday, March 6, 2013

Μια Ασήμαντη Στιγμή στην Ιστορία του Ούγκο Τσάβεζ



Ο Ούγκο Τσάβεζ είναι νεκρός. Κι όπως κάθε νεκρός (κατά την πάγια τακτική του TALES) δεν δεδικαίωται αυτόματα, μόνο και μόνο επειδή πέθανε. Σίγουρα μου είναι πολύ ευχάριστο το γεγονός ότι οι ιστορικοί του μέλλοντος θα μαλλιοτραβηχτούν για να κρίνουν την προσωπικότητά του και την συμβολή της στην διαμόρφωση της Ιστορίας του 21ου αιώνα. Κι ίσως αυτό να μας φωτίσει πιο πολύ για τον ρόλο των ιστορικών, παρά για τον ίδιο τον Τσάβεζ...

Όπως και να 'χει, το μόνο που έχω να σου θυμίσω εγώ σήμερα είναι μια Ασήμαντη Στιγμή στην Ιστορία του Τσάβεζ όπως την έχω καταγράψει εδώ. Μια στιγμή που, κατά την άποψη μου, έχει την ιδιαίτερη σημασία της και δείχνει κάτι για τον άνθρωπο.

Το τι ή το γιατί μένει σε σένα να το αποφασίσεις...




No comments: