Sunday, April 29, 2007

Βρήκα Σήμερα Στα Comments Μου Τον Κάφκα Στην Ελλάδα

Όποιος δεν έχει διαβάσει το blog της Αμαλίας, ας πάει μια βόλτα απο κει, τώρα.

Από ένα comment εδώ, την ανακάλυψα. Ο καρκίνος δεν μου είναι άγνωστος, έχει καταφέρει να αφαιρέσει από το περιβάλλον μου κάποιους ανθρώπους και ευτυχώς είναι προς το παρόν αντιμετωπίσιμος σε πολύ κοντινό μου πρόσωπο.

Διάβασα λοιπόν όλα τα ποστ της και πραγματικά πιστεύω πως πρόκειται για την χειρότερη Δυστοπία που έχω διαβάσει, και λόγω ΕΦ έχω διαβάσει πολλές...

Η Αμαλία είναι ένας Κάφκα στην Ελλάδα του σήμερα. Αλλά το χειρότερο είναι πως δεν γράφει σαν τον Κάφκα, βιώνει τον παραλογισμό σαν Ηρωίδα ενός καφκικού περιβάλλοντος.

Μόνο περαστικά μπορώ να ευχηθώ...

1 comment:

Anonymous said...

Γροθιά στο στομάχι, στα αχαμνά, στο δόξα πατρεί και όλους του αγίους μου μέσα έφαγα διαβάζοντας το! Δυστοπικότατο!