Sunday, March 9, 2008

Κοινωνική Υπευθυνότητα και Λειτουργικότητα του Εκβιασμού

Πλάκα μου κάνεις.

Πλάκα μου κάνεις όταν μιλάς "για την υπευθυνότητα που πρέπει να δείχνουν αυτοί που χειρίζονται ένα δημόσιο αγαθό". Πλάκα μου κάνεις όταν μετατρέπεις σε "λαγούς" αξιοσέβαστους Προέδρους Εμπορικών Συλλόγων και τους αμολάς να απαντάνε για σένα κι όχι για τα συμφέροντά τους. Κι αυτοί πλάκα μου κάνουν που δέχονται να γίνουνε "λαγοί", αλλά τους καταλαβαίνω, μόνο έτσι - τεντωμένοι στις μύτες των ποδιών - ακουμπάνε επιτέλους τον δικό τους "διακόπτη".

Πλάκα μου κάνεις όταν μένεις σε μέρος που δεν θα τολμήσει κανένας να σου κατεβάσει τον διακόπτη ή κι αν το κάνει θα πάρει μπρος η γεννήτρια με το non-break κι ούτε που θα το πάρεις χαμπάρι.

Πλάκα μου κάνεις όταν βάζεις μια γυναίκα μπροστά για να γαμήσεις τα δικαιώματα όλων των γυναικών. Πλάκα μου κάνεις όταν προβάλλεις τα "δήθεν" βαρέα και ανθυγιεινά που έδωσες ο ίδιος για να ξεσκίσεις ανθρώπους που δουλεύουν πραγματικά σε άθλιες συνθήκες.

Πλάκα μου κάνεις όταν διπλασιάζεις τα ένσημα που χρειάζεται κάποιος για να έχει την άθλια ετήσια Ιατροφαρμακευτική περίθαλψη που του παρέχεις.

Πλάκα μου κάνεις, έτσι; Με δουλεύεις μαλάκα μου... με δουλεύεις. Συμμετείχες τόσα χρόνια ως κυρίαρχος "παίκτης" σ' ένα παιχνίδι εξουσίας που ολοκληρωτικά αδιαφορούσε για τους "αποκάτω", κοίταζες συστηματικά μόνο "πάνω" και "δίπλα" γιατί απο εκεί φοβόσουνα μην σου την κάνουν και τώρα θέλεις να "αγανακτήσω" με αυτούς που "έχουν στα χέρια τους τους διακόπτες"; Μου λες εμένα πως με εκβιάζουνε αυτοί;

Όχι ρε φίλε, εσύ με εκβιάζεις. Εσύ με έμαθες να προσπαθήσω να φτάσω έστω και στον πιο μικρό "διακόπτη", να σε κρατάω με κάτι μπας και μ΄ ακούσεις, γιατί αλλιώς με έχεις τελείως γραμμένο στ' αρχίδια σου.

Εσύ με έμαθες, δεν σε παίρνει λοιπόν τώρα να μου ζητάς και τα ρέστα... Δείξε μου πρώτα την δική σου υπευθυνότητα, και μετά ζήτα την δική μου.

5 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
The Motorcycle boy said...

Χαχα, πάντως εμένα στην περιοχή μου -μόνο μια φορά κόπηκε το ρεύμα. Και μένω και σε λαϊκή συνοικία! Απλά, στην παραθαλάσσια πλευρά του δήμου μου έχει σπίτι ο Μητσοτάκης!

Σοβαρά τώρα -θα πρέπει να πέσουν ΑΜΕΣΑ οι άνθρωποι. Είναι εγκληματική η πολιτική τους. Και μην ακούσω για συγκρίσεις του στυλ "και οι άλλοι έτσι ήταν κι όποιος έρθει έτσι θα είναι". Γιατί με τέτοιες απόψεις, δεν θα έπρεπε να μπαίνει κανένας εγκληματίας στη φυλακή -αφού υπήρχαν εγκληματίες πριν από αυτόν και θα έρθουν άλλοι μετά από αυτόν.

PiKei said...

Κάτσε μισό λεπτό να σβήσω το μαλακοσπάμ στην αρχή και τα λέμε...

PiKei said...

Έλα, ξαναγύρισα...
ΑΜΕΣΑ να πέσουν, αλλά ποιος θα τους πιάσει;
Το κάνεις το stage diving άμα τραβιέται το κοινό και κινδυνεύεις να σκάσεις πάνω στα μπετά;

The Motorcycle boy said...

Μα, γι΄αυτό ακριβώς το προτείνω αγαπητέ μου. Αλλιώς θα έκλεινα προς τον ανασκωλοπισμό.