Wednesday, March 12, 2008

Τι το ανοίγεις το στόμα σου; (Κουίζ)


Όταν ένας άνθρωπος λέει στις oχτώ και είκοσι, "Το δικαίωμα της απεργίας είναι Ιερό" και στις οχτώ και είκοσι ένα της ίδιας μέρας, "Φυσικά, έχουν κατατεθεί μηνύσεις κατά παντός υπευθύνου", τι θεωρείς πιο πιθανόν να είναι;

Α) Προχωρημένος Σχιζοφρενής.
Β) Πρόεδρος Επιμελητηρίου.
Γ) Ερασιτέχνης Δημοσκόπος.
Δ) Υποψήφιος Βουλευτής.
Ε) Αρμόδιος Εισαγγελέας.
ΣΤ)Έμμισθος Αγανακτισμένος Πολίτης.
Ζ) Γενικός Μαϊντανός Παραθύρων.
Η) Όλα τα παραπάνω.
Θ) Τίποτα απ' όλα αυτά.

Γράφε, έχω καιρό να δώσω κουίζ...

14 comments:

Alice said...

το Β, Πρόεδρος Επιμελητηρίου.
Κέρδισα;

PiKei said...

Θα ανακοινώσω τα αποτελέσματα στο τέλος.Πάντως είσαι ταχύτατη, Αλίκη! Εύγε!

Vlaxos (Σιάτρας Σπύρος) said...

Ελληναράς "πρόεδρας", με βλέψεις για προσωπικά "οφέλη" στο όνομα της "συλλογικής" εκπροσώπησης, με όχημα την κοινά αποδεκτή λογική του "Ράβδος εν τη γωνία, άρα βρέχει" ....

Τι λέει Γιατρέ μου;;
Θα μου περάσει;;;

PiKei said...

Σου γράφω κάτι αντικαταθλιπτικά νέας γενιάς, την άλλη βδομάδα θα μπορείς άνετα να δώσεις κατάθεση. Πάρε και τον Αλέξανδρο ένα τηλεφωνάκι όμως...

The Motorcycle boy said...

Άει γαμήσου ρε Βλάχο -πας και γράφεις νωρίτερα από μένα και αντιγράφεις τις απαντήσεις μου!
Έλλην σκεπτόμενος πολίτης -ασφαλές δείγμα δημοσκόπησης, ήθελα να πω.

Υ.Γ.: Μα τι μαλάκας είναι αυτός ο Βλάχος! Με νευρίασε τώρα!

An-Lu said...

B, Δ και Ζ μου φαίνεται!
Το Α έχει ξεπεραστεί πρό πολλού από 11 εκ, σχιζοειδείς του γελλαδιστάν!

Starly said...

poiois einai poios einai.. a nai more! o mesos ellhnas bouleuths!
starly.

PiKei said...

@ motorcycle:
Μην τα βάζεις με τους βλάχους, θα βγεις χαμένος σίγουρα. Επίσης έχω ένα σεμινάριο anger management να σου συστήσω, πολύ καλό, βάζεις οργισμένο συνδικαλιστή και στον βγάζει υπεράνω πρόεδρο της ΔΑΚΕ.
@ an-lu:
Βγάζουνε γλώσσα κι οι γοργόνες τώρα; Πίσω! Πίσω στο Αιγαίο, με τα υπόλοιπα ψάρια, κακομοίρα μου.
@ starly:
Κι αυτό που λες έγκυρο θα το καταμετρήσω. Είμαι καλός με τους πρωτοεμφανιζόμενους στο TALES...

Vlaxos (Σιάτρας Σπύρος) said...

Νια-νια-νια!!!
Ο Μοτοσακός είναι χελώνας, ο Μοτοσακός είναι χελώνας!!!


Είδες τι κανουν τα πολλά μπυρόνια;;;
Σέρνεσαι λέμε!

Τι θα γινει ρε;;; Ακόμη περιμένω για εκείνες τις μπύρες!!!

(Κωλόπαιδα, για 28 του μήνα σας κλείνω από τωρα για "παλιό" μπαρ, Δυτικών Προαστίων, με live ορχήστρα.... Πληροφορίες προσεχώς... Ρεμάλια!)

Παναγιώτης Χατζημωυσιάδης said...

Ρε μοτοσακέ, τους χτυπάμε τους πεσμένους; Όχι, ρε, δεν τους χτυπάμε (κι ας το σηκώνει ο οργανισμός τους). Άσπρο σώβρακο έχει σηκώσει από διμήνου. Χαμπάρι δεν πήρες; Άστον, σου λέω...

The Motorcycle boy said...

px, καταλαβαίνω την άποψή σου, συμμερίζομαι τον ιπποτισμό σου -αλλά ΑΥΤΟΥΝΟΥ δεν του μιλάω!
Να του πεις λοιπόν, οτι για τις 28 δεν ξέρουμε ακόμα -αλλά στις 27 κάτι κανονίζουμε (δηλαδή εγώ -και ψήνω τον pikei). Άμα θέλει να έρθει -τι με νοιάζει δηλαδή; Εγώ δεν θα του μιλάω και είμαι και χελωνονιντζάκι άμα λάχει και σκοτώνω χρησιμοποιώντας τις φαρμακερές καρατιές του γροθάτε (ή κάπως έτσι).
pikei, εγώ είμαι επαναστάτης και αξιοποιώ τον θυμό μου εποικοδομητικά -πάω τώρα να τσακίσω κάτι Νουτέλες που κυκλοφορούν στα πέριξ και μου το παίζουν μπουρζουαζία. Α μα πια!

PiKei said...

Ανεβαίνει το επίπεδο, ανεβαίνει. Μπυρόνια, άσπρα σώβρακα, νουτέλες, όλο και καλύτερα πάμε!
Όπως έλεγε κι ο Γκοσινύ, στον Ιζνογκούντ:
"Καλά, τώρα αυτό δεν είναι κείμενο για λογοτεχνικό βραβείο..."

An-Lu said...

Σιγά μην πάω στο Αιγαίο! προτιμώ το Ιόνιο.....






...με νουτέλα παρακαλώ!

PiKei said...

Και το Ιόνιο, σωστό το δέχομαι. Άντε να περάσετε όλοι, δεν είμαι σκληρός εγώ...