Saturday, July 7, 2007

Προτάσεις Στίχων Για Τραγουδάκια Στην Αυριανή Συγκέντρωση

Προτείνω παραλλαγμένους στίχους για την αυριανή συγκέντρωση.

Κατά το "Ήταν ένα μικρό καράβι"

Ητάν ενά μικρό δασάκι, ητάν ενά μικρό δασάκι
που είχε ζώ-ζώ-ζώα και φυτά, που είχε ζώ-ζω-ζώα και φυτά
οε-οε,οε-οε!

Κι έκατσε μέσα ενά καζίνο, κι εκατσε μέσα ενά καζίνο
που ήταν α-α-ανορεξικό, που ήταν α-α-ανορεξικό
οε-οε,οε-οε!

Και σε πεντεξι εβδομάδες, και σε πεντέξι εβδομάδες,
δεν έμεινε κλαδάκι στο βουνό, δεν έμεινε κλαδάκι στο βουνό,
οε-οε, οε- δι εντ!


Πάνω στον ρυθμό του διάσημου "Γιουπι-για":

Κάνω ό,τι είν' ανθρωπίνως δυνατόν
κάνω ό,τι ειν' ανθρωπίνως δυνατόν
έχω καμια-δυο συμβάσεις να τις δώσω για τα δάση
ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατόν.

Κάνω ό,τι είν' ανθρωπίνως δυνατόν
κάνω ό,τι ειν' ανθρωπίνως δυνατόν
τι κι αν καίγονται τα πάντα, θα μου κλάσουνε μια μάντρα
ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατόν.

Ιδανικοί ερμηνευτές της παραπάνω παραλλαγής τα μέλη της Κυβερνητικής Επιτροπής.


Και στον ρυθμό των Δακοκτόνων από Χειμερινούς Κολυμβητές:

Πολιτικοί, καζινιστές, αρχιμαλάκες φυτοκτόνοι
όλοι εσείς οι δασοκτόνοι είσαστε δολοφόνοι.


Μένοντας στους Χειμερινούς, κατά το "Έχω και πένσα"

Έχω και ψήηηφο, έχω και ψήηηφο,
καμμένη γη και ψήηφο
κι όποτε νααα 'ρθει η ώρα,
εγώ θα θυμηθώ.


Προσπαθώ να δουλέψω και μερικά συνθήματα, αλλά δυστυχώς ακόμα μου βγαίνουν πολύ υβριστικά για να τα καταθέσω επώνυμα. Το μόνο που "σώζεται" είναι

ΦΥΛΑΓΕ ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΧΕΙΣ ΤΑ ΜΙΣΑ,
ΨΗΦΙΖΕ ΤΟΝ ΜΠΑΪΡΟΝ ΚΑΙ ΤΑ 'ΧΑΣΕΣ ΚΙ ΑΥΤΑ

No comments: