Tuesday, October 9, 2007

Να Πώς Φτιάχνονται Οι Θεσμοί...

Όταν ο άνθρωπος ψάχνει για φτωχές δικαιολογίες δημιουργεί θεσμούς. Πάρε για παράδειγμα αυτό το μπλογκ. Όταν ξεκίνησε έλεγα πως θα γράφω κάθε μέρα. Κι όταν την κοπάναγα καμιά φορά γύριζα πίσω και συμπλήρωνα τα κενά μου, "πειράζοντας" τo Post Options και μεταφέροντας τα κείμενα στο παρελθόν. Κι ούτε γάτα ούτε ζημιά...

Μετά άρχισα να την κοπανάω μερικές Δευτέρες και να μην συμπληρώνω τα κενά. Στην συνέχεια ακολούθησε η πλάκιτσα "Σαν τα θέατρα κι εγώ, δεν παίζω τις Δευτέρες". Τώρα πια το έχω κάνει θεσμό, η Δευτέρα έγινε επίσημη αργία για το ΤΑLES.

Κάπως έτσι φτιάχνονται όλοι οι θεσμοί. Από την φτωχή δικαιολογία κάποιου. Δεν είναι παράξενο λοιπόν που έχουν τόσο μικρή αποτελεσματικότητα...

5 comments:

Η Μικρή Ολλανδέζα said...

σ'αυτήν την περίπτωση, δική σου η πίτα- δικό σου και το μαχαίρι :)))

The Motorcycle boy said...

Σωστά μιλάς. Οι θεσμοί έχουν να κάνουν με την αποτελεσματικότητα που χρησιμοποιούν. Το πρόβλημα είναι οτι παραμένουν και όταν εκλείπει η αιτία για την οποία δημιουργήθηκαν.

Υ.Γ.: Επείδης και είμαι επίστημονας και μορφωμένο άτομο στο είπα ευγενικά. Με άλλα λόγια -στρώσου και γράφε και άσε τις Δευτέρες για τίποτα συνδικάλες. Εδώ είμαστε ιδιωτικός τομέας και δεν περνάνε αυτά. Μόνο με χαρτί εκδότη τη σκαπουλάρεις.

Vlaxos (Σιάτρας Σπύρος) said...

Εγω πάλι απορώ με τους ρυθμούς σου ρε συ pikei....
Πότε τα προλαβαίνεις όλα;
Τι διάκο, έχεις βρει τρόπο να διαταράσεις το χωροχρονικό συνεχές;
Προσπαθώ να σε προκάνω και ζαλίζομαι...
(Vertigo ένα πράμα σε συνδυασμό με ξυλόπνευμα)
...άσε που μπηκα και στου Motorcycleboy και ακόμη προσπαθώ να συνέρθω...
Φοβερά σχόλια και κουβέντες παλικάρια!!!!
Εύγε ρε!
Διάλογος με τα ούλα του, μπουγάτσες, μπύρες...
...φάλες!
Ζηλεύω!
(Δεν τόλμησα να γραψω στου Motorcycle γιατί είναι "αγριωπός" και φοβάμαι μην φάω κράξιμο...)

PiKei said...

@ μικρή ολλανδέζα:
Σίγουρα, απλά προσπαθώ να κάνω χαβαλέ με τα ελατώματά μου.

@μοτοσακό:
Το ήξερα πως θα τσιμπήσεις στο ανόητα θεωρητικό. Πραγματικά το πρόβλημα είναι ότι παραμένουν και όταν εκλείπει η αιτία, αλλά αυτό είναι θέμα για "σοβαρό" ποστ.

@vlaxos:
Είσαι χαλαρός ρε, γι αυτό δεν προλαβαίνεις. Μην μιλήσουμε τώρα για τις διακοπές σου, εντάξει; Εμείς είμαστε σταχανοβίτες. Στον μοτοσακό να γράψεις, δεν είναι τόσο "αγριωπός" όσο φαίνεται. Άσε που το κράξιμο πολλοί αγάπησαν, τον κράχτη μόνο μερικοί...

The Motorcycle boy said...

Σε "σοβαρά" ποστ δεν σχολιάζω -με ξέρεις δα, φίλε μου.
Vlaxos, σε είδα! Μόνο αυτό έχω να σου πω: "Φ΄λάξ'! Οι Μακρυκωσταίοι είναι σκ΄λιά μπαμπέσ΄κα!. Φ΄λάξ'!"