Tuesday, May 31, 2011

Έχω θέμα με τα αγγουράκια Ισπανίας...

Λοιπόν, γιατί έσκασε ξαφνικά αυτό το θέμα με τα "φονικά Ισπανικά αγγούρια" τώρα; Παίζει στα σοβαρά να είναι η πρώτη φορά που μια παρτίδα γεωργικού προϊόντος βρίσκεται φορτωμένη με κάποιο βακτήριο; Δεν νομίζω, κάπως απίθανο μου φαίνεται με όλα αυτά τα νωπά που πηγαινοέρχονται πέρα-δώθε τον μισό πλανήτη πριν φτάσουνε στα σημεία πώλησης.

Το έχω ξαναγράψει εδώ, κλέβοντας συστηματικά τον Alpapad που πρώτος μου το επεσήμανε. Η δήθεν προστασία της υγείας του καταναλωτή είναι το νέο μεγάλο κόλπο της πλήρους αποπολιτικοποίησης των πολιτικών της εξουσίας. Σου γαμάω την ζωή, δεν έχω τίποτα πέρα από την "ελευθερία των αγορών" να σου προτείνω, αλλά είμαι άτεγκτος στους (επιλεκτικούς) ελέγχους των τροφίμων.

Πέρα από το γεγονός ότι δεν πιάνω με την καμία πως στο διάολο δεν είναι εντελώς παράλογη η μεταφορά μιας νωπής μπανάνας από τον Ισημερινό στην Αθήνα (αφού την κόβεις άγουρη και την "ωριμάζεις" με ασετυλίνες πριν την πουλήσεις, από όσο έχω ακούσει) αυτό το έργο με τα βακτήρια είναι, κατά την γνώμη μου πάντα, το καινούριο κόλπο του Βορρά για να παρακάμψει τις Συνθήκες που ο ίδιος επέβαλλε για την "ελεύθερη διακίνηση προϊόντων". Άμα μας στέλνετε "φονικά αγγούρια", πρώτα θα κλείσουμε τις αγορές μας και μετά θα αρχίσουμε να βάζουμε "διεθνή πρότυπα" καλλιέργειας που να μην μπορείτε να τα πιάσετε εκεί κάτω. Ή για να τα πιάσετε, θα ψωνίζετε σπόρους εγκεκριμένους από μας και θα μεταφέρετε με "ολοκληρωμένα δίκτυα μεταφοράς" που πάλι θα έχουμε στήσει εμείς. Και έτσι όχι μόνο δεν παραβιάζουμε τις Συνθήκες που έχουμε επιβάλλει, αλλά προστατεύουμε και τον πολίτη μας από την "διατροφική τρομοκρατία". Δεν τις χρησιμοποιώ τυχαία τις τελευταίες λέξεις, πιστεύω ότι πολύ σύντομα θα τις ακούσεις να προφέρονται από επίσημα χείλη.

Τα αγγούρια της Ισπανίας είναι το πρώτο βήμα για την καθολική απαγόρευση της "ερασιτεχνικής" γεωργίας. Και βάλε τώρα (άμα σε παίρνει) κανένα μποστανάκι, γιατί όπως έγινε και στην Αμερική, σε λίγο καιρό θα απαγορεύεται για λόγους δημόσιας υγείας να έχεις το δικό σου κήπο.

Για ρίξε μια ματιά και σ' αυτό.

No comments: