Tuesday, April 30, 2013

Το Κουίζ της Ημέρας: Πες ποιος έγραψε το κείμενο και κέρδισε μια ψηφιακή φωτό του Καίσαρα!

ΤΟ ΔΩΡΟ:



ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ:

Καλημέρα σε όλους. Διάβασα όλα τα σχόλια προσεκτικά και βλέπω ότι επιβεβαιώνομαι στο ακέραιο στο αρχικό μου σχόλιο. Από τη μία πλευρά βρίσκονται οι πολίτες που ασφυκτιούν μέσα στην ίδια τους την πόλη, το ίδιο τους το σπίτι δηλαδή και νιώθουν αποκλεισμένοι από το αγαθό του δημόσιου χώρου εξαιτίας της αυθαιρεσίας ομάδων, ατόμων, επιχειρηματικών συμφερόντων και από την άλλη βρίσκονται αυτοί που δεν αποδέχονται ότι η πολιτεία λειτουργεί με κοινά αποδεκτούς κανόνες. Από τα σχόλια κάποιων δε, διακρίνω και μια απαξίωση στην ίδια τη Δημοκρατία. Δύσκολα θα με βρείτε να κατακρίνω πολίτες για τις απόψεις τους. Έχω εκλεγεί όμως με συγκεκριμένο πρόγραμμα, διοικώ και θα συνεχίσω να διοικώ σύμφωνα με τους νόμους του κράτους.

Κανείς μα κανείς δεν επιτρέπεται να καταλαμβάνει δημόσιο χώρο χωρίς άδεια ακόμα κι όταν η δράση του είναι φιλανθρωπική. Όλοι οφείλουν να ζητούν άδεια και να λαμβάνουν απάντηση στο αίτημά τους. Πείτε μου. Ακόμα και να είχα τη δυνατότητα, θα θέλατε να σας έχω έναν αστυνομικό πάνω από τον καθένα για να σας προφυλάσσει από τον ίδιο σας τον εαυτό και να σας νουθετεί; Αυτή την κοινωνία θέλουμε; Αυτά απάδουν της πολιτικής μου τοποθέτησης και κοσμοθεωρίας. Εμείς θα κάνουμε τη δουλειά μας όσο καλύτερα μπορούμε, θα ελεγχόμαστε γιαυτό αλλά και εσείς θα πρέπει να συμβάλλετε στη λειτουργία της πόλης. Καμία ανοχή στην αυθαιρεσία, καμία ανοχή στην ανομία. Αυτή την πόλη θα την υπερασπιστούμε μαζί.

ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ:







Δεν έχει βοήθειες, εδώ κάνουμε σοβαρά κουίζ...





No comments: