Monday, September 17, 2007

Άντε Και Γαμήσου, Τσολιά Μου!


Αυτό το κείμενο ολοκληρώνει τον κύκλο Παραμύθια της προεκλογικής Εκστρατείας και μου επιτρέπει να ασχοληθώ από αύριο με τα αγαπημένα μου πράγματα. Την γραφή, τον χώρο της επιστημονικής φαντασίας και γενικότερα του φανταστικού, τα κόμικς κι όλα τα υπόλοιπα που τρακάρω πάνω τους και χαίρομαι να γράφω στο TALES OF A CRAZY WORLD γι' αυτά.

Το κείμενο αυτό σίγουρα θα καταλήξει υβριστικό. Δεν πρόκειται να αυτολογοκριθώ, θα γράψω όσα σκέφτομαι όπως ακριβώς τα σκέφτομαι. Ως αναγνώστης-στρια έχεις προειδοποιηθεί, αν δεν είσαι διατεθειμένος-η να διαβάζεις μπινελίκια, άλλαξε τώρα ποστ, μπλογκ, πόλη, χώρα και σύμπαν. Εμένα το ίδιο μου κάνει...

Άντε και γαμήσου λοιπόν τσολιά μου!
Άντε και γαμήσου Κωλοελληνάρα!
Αντε και γαμήσου εσύ που ψήφισες την Νέα Δημοπρασία!
Αντε και γαμήσου εσύ που έγινες με την ψήφο σου - κατά την προσωπική μου σεμνή και ταπεινή γνώμη - Ηθικός Αυτουργός όλων των εγκλημάτων Κατά Της Ζωής που διέπραξε μέχρι τώρα ο Καίει-Καίει κι όσων θα διαπράξει ακόμα. Φόρα την κονκάρδα του κόμματος κάτω από την γαλανόλευκη στο πέτο, να σε αναγνωρίζουμε, μαλάκα. Να μπορούμε να σε φτύσουμε σαν άνθρωποι.
Ένας στους τρεις πολίτες αυτής της χώρας ψήφισε τον Καίει-Καίει. Το δηλώνω απερίφραστα ότι απέναντι σ' αυτούς ακολουθώ από σήμερα πολιτική μηδενικής ανοχής. Δεν με ενδιαφέρει το πως και το γιατί (αν και είμαι διατεθειμένος να σεβαστώ δύο κατηγορίες: τα βαλιτσοφόρα λαμόγια που είναι οι φυσικοί κοινωνικοί του σύμμαχοι και όσους έκαναν - γνωρίζοντάς το - μια εντελώς αθέμιτη συναλλαγή ανταλλαγής ψήφου με λεφτά, θεσούλα ή οτιδήποτε). Αν κάποιος όμως τολμήσει να μου μιλήσει για το "καλό της χώρας" ή την "ιδεολογία", την γάμησε! Η κυβέρνηση που έχουμε δεν θα κάνει ούτε ένα καλό γι αυτήν την χώρα και στερείται κάθε ιδεολογίας. Αποδεδειγμένα, σήμερα όλο μου το πρωί μου το πέρασα στο ΙΚΑ και αυτά που είδα κι ένοιωσα ακόμα δεν τολμάω να τα μοιραστώ μαζί σας.

Άντε και γαμηθήτε επίσης Γιωργάκη και Βαγγελάκη.
Αντε και γαμηθήτε μέσα στην νύχτα, ο ένας στην Τρικούπη κι ό άλλος στο φουαγιέ του Ζαππείου.
Αντε και γαμηθήτε κι εσείς και τα παρατρεχάμενα σκουπίδια σας με την δήθεν θεωρία και την δήθεν σοσιαλιστική οπτική και το δήθεν πρόγραμμα σας που εμείς δεν το κάναμε όραμα, λέει.
Άντε και γαμηθήτε, ρε!
Κλείστε το μαγαζάκι σας και πηγαίντε σπίτια σας. Μαλάκες! Τόσα χρόνια λεηλατούσατε την Αριστερά και γαμούσατε τον κόσμο, και τώρα που σας πήραν όλοι χαμπάρι αρχίσατε τις παπαριές για την "μεγάλη ιστορική παράταξη" και τις πρώτες και "δεύτερες" ευκαιρίες για "μια νέα νικηφόρα πορεία". Όξω, μαλακιστήρια! Φτιάξατε έναν ολόκληρο κόσμο να περιστρέφεται γύρω σας και να θησαυρίζει από "μαύρα", και κόπτεστε "για τον αγρότη, τον εργαζόμενο και τον συνταξιούχο". Τραβάτε σπίτι σας, είσαστε όλοι για κλωτσιές. Και τα μεγαλοστελέχη σας και τα μεσαία σας και τα μικροστελέχη σας τα ίδια σκατά είναι. Έτσι τα μάθατε, έτσι τα γαλουχήσατε, έτσι τα θέλετε. No wonder γιατί δεν μπορείτε να καθαρίσετε το κόμμα από μόνοι σας και περιμένετε να το κάνει ο Θεός ή ο ψηφοφόρος.

Άντε γαμήσου Μαρία. Αντε γαμήσου Μίμη.
Κι αν δεν καταλαβαίνετε γιατί, τότε εκτός από το πολιτικό σας κριτήριο έχετε χάσει πια και το IQ σας...

Άντε γαμήσου Γιώργο του ΛΑΟΥ, που τολμάς να κλείνεις με την φράση για την "Ελλάδα που ανήκει στους Έλληνες". Αρκετά πια με την Ιστορία και με την επανάληψή της ως φάρσα. Είσαι μέσα πια, μπήκες στο κλαμπ, για να δούμε τι θα κάνεις τώρα με το φασιστικό σου σύμπηγμα και τον Μάκη πρωτοκλασσάτο σου βουλευτή. Πόσο ακόμα θα φοράς το χαμογελαστό προσωπείο;

Άντε γαμήσου Αλέκα που αντί να καταλάβεις "τι σας σήκωσε", ακόμα κρατάς όλο το κόμμα στα ιδεολογικά υπνοστεντόν. Αριστερά είσαι ηλίθια, Αριστερά είσαι! Ξύπνα επιτέλους, μαλάκω! Η Αριστερά είναι διεθνιστική, επαναστατική και άμεσα δημοκρατική. Διάβασε την γαμημένη την Ρόζα πριν να μιλήσεις για οπορτουνισμό! Δεν θέλει πολύ για να κρατήσεις το ποσοστό που πήρες, σταμάτα απλώς να σβήνεις τα κινήματα. Δουλέψτε λίγο, και το σπιτάκι σας το έχετε στον Περισσό, και μια ημερήσια εφημερίδα, και έναν ραδιοφωνικό σταθμό και έναν τηλεοπτικό. Ο Μπερλουσκόνι μ' αυτά τα μέσα έκανε κυβέρνηση στην Ιταλία, χωρίς κόμμα! Οποιοσδήποτε στην θέση σας θα είχε για την πλάκα του 10% στην κάλπη και 40% στην AGB. Εσείς πως στο διάολο έχετε καταντήσει τον 902 να πουλάει μαξιλάρια;

Αλέκο, δυστυχώς δεν έχω να σε βρίσω για πολλά. Φτιάξε λίγο την γαμημένη την άρθρωσή σου. Κάνε μερικές πρόβες για την τηλεόραση (πάρε τον Λαζόπουλο για μαθήματα εν ανάγκη). Σου βγήκαν όλα φέτος κι ευτυχώς, έπαιξες το κεφάλι σου. Ναι, είμαστε ΣΥΡΙΖΑ υπό δοκιμήν. Και θα φύγουμε τρέχοντας με την πρώτη μαλακία που θα κάνεις. Ξεφορτώσου την δεξιά τάση. Ας πάνε στο ΠΑΣΟΚ του Βενιζέλου ή ακόμα καλύτερα στον διάολο. Δεν θα λείψουν σε κανέναν... Και που 'σαι! Όταν μπουκάρεις και τα κάνεις μπουρδέλο στην ΓΑΔΑ για τους 49, μην αφήνεις τα γαμοκάναλα να λένε άλλα γι άλλα. Επέμεινε μέχρι να εξηγήσεις, βγάζε ανακοινώσεις, φτιάξε ένα γαμημένο μπλογκ. Μην στηρίζεσαι στην καλή θέληση των δημοσιογράφων. Οι μισοί είναι πράκτορες κι οι άλλοι μισοί ηλίθιοι.

Τελειώσαμε. Κι όσο για μένα, επιτέλους θα βουλώσω λίγο το βρωμόστομά μου...

13 comments:

Nam3l3ss said...

Θα κρατήσω το γενικό "άντε γαμήσου" σου και θα το αφιερώσω σε όλους ανεξαιρέτως τους πολιτικούς - αυτοί ξέρουν!

Υπο δοκιμήν, δε λες τίποτα. ;)

Mantalena Parianos said...

Πολύ ευγενικό σε κόβω

:)

σε κάνω λυνκ

!

Nam3l3ss said...

Ω ναι!
Διακρίνομαι για τον πολιτικό πολιτισμό μου!

:)

Me too

!

Nam3l3ss said...

LOl!
Αν και δεν πήγαινε σε εμένα το ευγενικός :p

Agobooks said...

Εντελός μέσα στα πράγματα!

Jean - Lyc said...

Εγώ πλάκα πλάκα το σκέφτομαι να μποϊκοτάρω όσους γνωστούς μου ψήφισαν μεγάλο κόμμα. Έστω για μία εβδομάδα ρε παιδί μου!

The Motorcycle boy said...

Δε γαμοσταύρισες τον Αλέκο για τα καπελώματα. Και για το στήσιμο του "κινήματος των μπλόγκερ".
Και κάτι ακόμα φίλε μου -η αριστερά δεν μπορεί να είναι κοινοβουλευτική. Όταν είσαι μέσα στο στρατόπεδο αιχμαλώτων δεν μπορείς να είσαι διερμηνέας του εχθρού αν σκοπεύεις να κοντράρεις με τους δεσμοφύλακες.
Αυτά.

ΠΡΕΖΑ TV said...

Εγω λεω να πανε ολοι τους στο διαολο και ακομη παραπερα....

divine mitsakos said...

i arthrwsi poy kollaei?
den paei gia paragwgos radiofwnoy ap' oso kserw

0comments said...

Φίλε για ακόμα μια φορά είσαι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΟΣ!!!
Έγραψες σχεδόν όσα ήθελα να γράψω από χτες το βράδυ. Εννοείται πως στο μπλογκ μου θα παίζει λινκ για το κείμενό σου.
Θενξ εγκέιν!

Anonymous said...

EΓΚΡΙΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ!ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΓΑΜΗΘΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΠΑΤΖΙΛΙΚΙ ΤΟΥΣ!ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ!ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΟΙ!Α ΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟ!
Α ΚΑΙ Ο ΑΛΕΚΟΣ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΟ ΤΡΑΒΑΕΙ Ο ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ! ΘΑ ΔΟΥΜΕ!

PiKei said...

Guys and Dolls

Sorry που αργώ να απαντήσω στα σχόλια σας, αλλά ομολογώ πως δεν έχω συνηθίσει να έχω πολλά και ακόμα ψάχνομαι...

Ευχαριστώ που νοιώθετε καλά εδώ και συζητάτε μεταξύ σας.

Παραδέχομαι πως δεν τα έχωσα στον Αλέκο, για δύο λόγους.

Πρώτος γιατί πραγματικά προτίμησα τον ΣΥΡΙΖΑ σ' αυτήν την εκλογική διαδικασία, αν και περισσότερο με την διαδικασία του αποκλεισμού και λιγότερο με την καρδιά μου.

Δεύτερον γιατί κατά την γνώμη μου ο ίδιος πήρε ένα προσωπικό ρίσκο να μείνει εκτός Βουλής, διεκδικόντας στις Σέρρες και το Ηράκλειο την έδρα του, όταν όλοι οι υπόλοιποι πολιτικοί αρχηγοί έσπευσαν να "καλυφθούν".

Δεν νομίζω ότι ο Συνασπισμός καπελώνει τα κινήματα, όχι γιατί δεν το επιθυμεί, αλλά γιατί η οργανωτική του ικανότητα και οι δυνάμεις του εκτιμώ πως είναι πολύ περιορισμένες. Εννοείται πως προσπαθεί να "καρπωθεί" τα οφέλη. Δεν ήξερα πως η "κίνηση των μπλόγκερ" εκπορεύεται από τον ΣΥΡΙΖΑ, πίστευα πως είναι "ψηφιακό περιβάλλον ΠΑΣΟΚ" αλλά ακόμα κι έτσι αποφάσισα να την στηρίξω, πρώτα συναισθηματικά (λόγω της Πάρνηθας) κι έπειτα συνειδητά μέσα από μια λογική που έλεγε "ας μάθουμε τουλάχιστον το μέσον, ώστε να ξεκολλήσουμε από τα πληκτρολόγια".

Θεωρώ ακόμα πως έπραξα σωστά. Οι μπλόγκερς δεν θα γίνουν "ρεύμα" αλλά τουλάχιστον η σύνδεση που γίνεται κατά την γνώμη μου οφελεί την σκέψη (και κατά συνέπεια πολεμάει την βλακεία και τον πολιτικό αναλφαβητισμό)

Σε πάρα πολλά από τα πράγματα που λέει ο μοτοσακός συμφωνώ, ούτε κι εγώ επιθυμώ "δεσμοφύλακες μεταφραστές", αλλά μάλλον έχουμε μια διαφορά στην οπτική της τακτικής. Μερικές φορές λειτουργώ πιο "αισιόδοξα", κι άλλες πάλι πιο "απαισιόδοξα".

Αυτό που νομίζω πάντως είναι πως ακόμα παλεύουμε για τα απολύτως "αυτονόητα" και θα 'θελα να μην είναι τόσο στον πάτο της ατζέντας και καλυμμένα με τόνους σκουπιδιών τα ζητήματα που ουσιαστικά αποδεικνύουν το έλλειμα δημοκρατίας σ' αυτήν την χώρα.

Vlaxos (Σιάτρας Σπύρος) said...

Αν και καθυστερημένο ως σχόλιο, έχω να πω:

ΕΤΣΙ!
Τι μου είχες πει;;
"Η οργή είναι το πρώτο βήμα;"
ΣΥΜΦΩΝΩ ΛΟΙΠΟΝ!
(Ακόμη ψάχνω το βιβλίο γαμωτο!! )